החלמה משבר בירך - ילד בן 4.5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה משבר בירך - ילד בן 4.5
    משה
    25/05/2010

    בני בן 4.5 נפל לפני כ4 חודשים (תחילת פברואר) שבר את הירך (צילום מסיכום האשפוז מצורף). היה בגבס ספייקה כ6 שבועות (מיד באותו יום עשו לו את זה). אובחן לאחר הורדת הגבס קיצור של הרגל בכ 2 ס"מ. הילד עובר פיזיותרפיה והידרותרפיה כל שבוע. עדיין צולע אבל הרבה פחות.
    המטפל בהידרותרפיה שם לב שכולו עקום, דהיינו נראה שהשחמות כבר לא סימטריים וקצת עצמות בית החזה - כאילו הצד של השבר - העצמות יותר נמוכות מהצד השני.
    שאלתי היא:
    א. האם יש מצב שהגוף ללא ניתוח יתקן את הקיצור?
    ב. האם יש צורך דחוף ללכת לרופא לבדוק האם יש תוספת קיצור ו/או להשתמש במדרסים או משהו דומה?

    תודה
    אב מודאג


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלמה משבר בירך - ילד בן 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בעצם הירך

    ד''ר אודי לבל
    27/05/2010

    משה שלום. קיצור לאחר שבר בפמור הוא נפוץ ולא מסוכן. העצם תתארך ותפצה על החסר במהירות. גם ההליכה העקומה לאחר הקיבוע הממושך תחלוף מהר.
    צריך להמשיך מעקב אצל המטפל שלכם ולהיות רגועים, הכל יתרפא.
    זו העצם הגדולה בגוף, ועצם מתאוששת לאט. גם השרירים צריכים זמן להתחזק מחדש. לגבי הגבהת נעל/סנדל לתקופה קצרה - התייעצו עם המטפל. לרוב זה לא דרוש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו