מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ילד בן 5מודאגת04/07/2010
שלום, את השאלה הזו שאלתי פעם ולא זכיתי לתשובה נא התייחסותך :
בני בן ה 5 וחצי התחיל ללכת בגיל שנה ו5 חודשים, מאז התחלנו להבחין בהליכה לא תקינה עם כאבים עקב נעילת ברך, בצענו הרבה בדיקות אצל ארטופידים ונורולוגיים ולדעתם הכל תקין למרות כל הכאב וההליכה הלא תקינה והעייפות שהוא מרגיש כל הזמן ושזה יעבור עם הזמן.
הגובה של בני הוא 100.
לפני 3 חודשים היינו אצל אינדיקרונולוג לברר סיבה קומה נמוכה, אחרי בדיקות דם הרופא הבחין שרמת ויטמין אצלו מאוד נמוכה - 11 , ואחרי שראה צילום כף היד שגיל העצמות שלו מתאים לגיל 3 , אמר שהעצמות לא תקינות , פנינו שוב לאורטופיד אחר שבצע לו צילום גפיים תחתונות בכל אורך והבחין באי התפתחות תקינה של עצם שקרא לזה Skeletal dysplasia ואמר לדעתו אין מה לעשות עם המצב ורק להיות במעקב . והבנו שמצב זה של העצמות יכול להשפיע על הגובה שלו .
היום בני מקבל תוספת ויטמן D וגם CA .
הגובה שלי הוא 172 ובעלי גם כן באותו הגובה 172 .
יש לי שתי שאלות :
1 - האם באמת אין מה לעשות עם אי התפתחות תקינה בעצמות ?
2 - אם אחרי תבחין הורמון גדילה ואם יתברר שחסר לו הורמון זה, האם מתן תוספת להורמוני גדילה יכולה לעזור לבני לגבוה למרות אי ההתפתחות התקינה של העצם !! ?? אם מתן זה לא יעזור לו בכלל בגלל מבנה העצמות שלו !!
נא עזרתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למודאגת
ד''ר מרק אידלמן04/07/2010אם אני לא טועה היית במרפאתי שלחתי אותך למרפאת פתולוגיה של עצם בבי"ח.האיים הייתם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב
מודאגת05/07/2010סכמנו בסוף שנעשה עוד צילום בעוד שנה , לא הפנת אותנו למקום אחר ! אז כדי לפנות לשם ? לקבוע תור דרך *2700? , ואת ההפניה ממך או מרופא המשפחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב
ד''ר מרק אידלמן05/07/2010אני כן הצלצתי לפנות למרפאת פתולוגיה של עצם .ניתו לקבל הפנייה גם מרופא ילדים בק"ח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד בן 5
מודאגת06/07/2010מה פתלוג העצם יכול להוסיף או לבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
