עקמת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקמת
    ליאורה
    16/07/2010

    לבתי בת ה-9 עקמת קלה "סקוליוזה קמורה שמאלה בע"ש מותני" - ע"פ הצילום.
    בביקור אצל אורטופד ילדים נאמר לי שלילדה רגל קצרה ב-1 ס"מ, ולכן הוא מציע
    לעשות הגבהה של ס"מ לנעל, כמו כן הוא ממליץ על פזיוטרפיה ושיעורי שחייה לילדה
    (חתירה וגב).
    כשהייתי עם הילדה במכון לפזיוטרפיה הם טענו שבהפרש של 1 ס"מ לא נהוג ולא כדאי
    לתת לילדה הגבהה לנעל, ששיעורי שחיה מתאימים יותר לפלג הגוף העליון, והואיל
    ואצלה העקמת בחלק התחתון עדיף היה לפנות לשעורי תנועה אשר יגבירו את המודעות לגוף
    (בנוסף ל- 6 שעורי פזיוטרפיה בקבוצה שהם יתנו לה).
    לאור הנ"ל אני נמצאת בדילמה האם ללכת ע"פ המלצות הרופא שכבודו במקומו מונח,
    או לנהוג בהתאם להמלצות אנשי השטח, אשר חיים את הנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בעקמת

    ד''ר אודי לבל
    18/07/2010

    ליאורה שלום. אני מציע להתחיל בהגדרת העקמת - מה חומרתה? האם קיבלתם הגדרת חומרה במעלות ומיקום? אם לא -כדאי לכם לקבל את המידע.
    עקמת קלה לא דורשת טיפול ועקמת מעל 20 מעלות לרוב דורשת טיפול - אז העניין חשוב!.
    לגבי האמונה של הרופא שלכם בספורט ובהשפעת הפזיותרפיה - ההוכחות לתועלת לא רבות אם כי יש היום אהדה כללית לנושא הספורט...
    לגבי הגבהת הנעל -אכן ס"מ אחד זה ממש מעט ולרוב לא דורש התייחסות, אבל אולי זה יאזן טוב יותר את האגן ויפצה על חלק מהעקמת.
    אני מציע לחזור לרופא שלכם אחרי קריאה על נושא העקמת ועם שאלות שיעלו בעקבותיה.
    אם יש לכם רושם שלא הכל מובן - גשו לשמוע עוד דעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו