מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עקמתליאורה16/07/2010
לבתי בת ה-9 עקמת קלה "סקוליוזה קמורה שמאלה בע"ש מותני" - ע"פ הצילום.
בביקור אצל אורטופד ילדים נאמר לי שלילדה רגל קצרה ב-1 ס"מ, ולכן הוא מציע
לעשות הגבהה של ס"מ לנעל, כמו כן הוא ממליץ על פזיוטרפיה ושיעורי שחייה לילדה
(חתירה וגב).
כשהייתי עם הילדה במכון לפזיוטרפיה הם טענו שבהפרש של 1 ס"מ לא נהוג ולא כדאי
לתת לילדה הגבהה לנעל, ששיעורי שחיה מתאימים יותר לפלג הגוף העליון, והואיל
ואצלה העקמת בחלק התחתון עדיף היה לפנות לשעורי תנועה אשר יגבירו את המודעות לגוף
(בנוסף ל- 6 שעורי פזיוטרפיה בקבוצה שהם יתנו לה).
לאור הנ"ל אני נמצאת בדילמה האם ללכת ע"פ המלצות הרופא שכבודו במקומו מונח,
או לנהוג בהתאם להמלצות אנשי השטח, אשר חיים את הנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בעקמת
ד''ר אודי לבל18/07/2010ליאורה שלום. אני מציע להתחיל בהגדרת העקמת - מה חומרתה? האם קיבלתם הגדרת חומרה במעלות ומיקום? אם לא -כדאי לכם לקבל את המידע.
עקמת קלה לא דורשת טיפול ועקמת מעל 20 מעלות לרוב דורשת טיפול - אז העניין חשוב!.
לגבי האמונה של הרופא שלכם בספורט ובהשפעת הפזיותרפיה - ההוכחות לתועלת לא רבות אם כי יש היום אהדה כללית לנושא הספורט...
לגבי הגבהת הנעל -אכן ס"מ אחד זה ממש מעט ולרוב לא דורש התייחסות, אבל אולי זה יאזן טוב יותר את האגן ויפצה על חלק מהעקמת.
אני מציע לחזור לרופא שלכם אחרי קריאה על נושא העקמת ועם שאלות שיעלו בעקבותיה.
אם יש לכם רושם שלא הכל מובן - גשו לשמוע עוד דעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
(1).jpg)