חגורת ג'ורדן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חגורת ג'ורדן
    דנה
    12/08/2010

    בתי בת 6 חודשים.
    בגיל 3 חודשים בדיקת אורטוםד ו-US היו תקינים.
    רק בגלל שאצל אחותה התאומה נמצאה דיספלזיה והיא מטופלת ברצועות פלביק, המשכנו לבדוק את שתיהן בביקורות שהיו.
    הבדיקות היו תקינות עד שפתאום בביקורת האחרונה (אחרי שתי ביקורות נוספות תקינות) פתאום התגלתה דיספלזיה במפרק ירך שמאל. נרשם שהמפרק נמצא במקומו אולם אצטבולום דיספלסטי. (בוצע גם US וגם צילום רנטגן).

    הרופא המליץ על חגורת ג'ורדון למשך 3 חודשים.

    מדובר על תינוקת פעילה מאוד, מתהפכת וכמעט זוחלת ולכן אנחנו שוקלים שלא לשים לה את הרצועות למרות ההמלצה.

    אני אשמח אם תוכל לפרט במה אנחנו מסתכנים? ככל שאנחנו מבינים, הסיכון הוא לכאבים בגיל 40 ולא צפויים קשיים בילדות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חגורת ג'ורדן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטפל או לא לטפל ב- DDH

    ד''ר אודי לבל
    12/08/2010

    דנה שלום. היות שההחלטה קשה וגורלית, ובעיקר היות שזה ממצא שלא נראה בבדיקות קודמות - כדאי לשמוע עוד דעה ולהתבסס על בדיקה בלתי תלויה של עוד אורתופד.
    לגבי הצורך בטיפול - זה רק נהייה יותר ויותר קשה, אם הממצא אמיתי - חשוב מאוד לטפל, אחרת עלולה להתרחש פריקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו