מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רגליים עקומות מהברך ומטה..בעיה ?מרגנית06/09/2010
שלום,
בני בן השנה וחצי הולך כבר מגיל שנה.. כבר אז שמנו לב שיש לו קצת נטייה ברגליים (יותר ברגל שמאל) מהברכיים ומטה כאילו מאין צורת בננה כלפי חוץ.
אתמול הייתי אצל אורטופד ע"מ להתייעץ. והוא ביקש צילום בעמידה, פיזוטרפיה (לא הבנתי למה) ולהשאר במעקב, כל חצי שנה. בעיקרון הוא אמר שכרגע הוא לא רואה בעיה משמעותית אבל יש צורך לבדוק את מצב הברכיים בצילום, וייתכן מאוד כי הדבר יסתדר / ישתפר עם הזמן.
הייתי רוצה לשמוע את דעתך בנושא. והאם יש משהו נוסף שעלי לבדוק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיוות בשוקיים
ד''ר אודי לבל06/09/2010מרגנית שלום. המצב הנפוץ הוא דוקא כפוף לכיוון מרכז הגוף (רגלי O ) - וזה לרוב דורש מעקב כל חצי שנה. הטיה החוצה נדירה אך דורשת מעקב וכן צילום שתי רגליים בעמידה - להערכת צירים ולצפיה במצב לוחיות הצמיחה. מעקב סביר הוא חצי שנה. המצב נקשר לפעמים לחוסר ויטמין D - אני מקוה שנתתם עד גיל שנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיוות בשוקיים עוד שאלה
מרגנית07/09/2010יכול להיות שטעיתי בהגדרה אבל זה כן נראה לי רגלי 0 הרופא כתב knee symptoms/complaint
genuvarus זה נקרא רגלי 0 ?
וויטמין d נתתי, אמנם לא באדיקות רבה אני מודה, אבל הנקתי עד גיל חצי שנה. האמת לא חשבתי שזה עלול להשפיע על מבנה הרגלים. בכל מקרה אגש לצילום ואח"כ אראה מה הלאה..
לא כתבת לי איך יכולה לעזור פיזוטרפיה ?
תודה רבה מראש על היחס.
מרגנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגלי O - גנו-וארום
ד''ר אודי לבל07/09/2010שוב שלום. הטיה לכיוון מרכז הגוף כך שהרגליים יוצרות מבנה אליפטי כשהן צמודות - נקרא גנו-וארום.
זה מצב שכיח, שלרוב חולף עם הזמן. איני משנה דבר ממה שכתבתי קודם. פיזיותרפיה לדעתי לא תשנה הרבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
