כאבי רגליים בערב לבת 6

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי רגליים בערב לבת 6
    אושר
    24/10/2010

    בוקר טוב,
    בתי בת 6 ובשנים האחרונות סובלת מכאבי רגליים (שוק וירך בשתי הרגליים), מגיל 4 ועד לאחרונה תדירות הכאב היתה אחת לחצי שנה ובשנה האחרונה תדירות הכאב עלתה לאחת לחודש/אחת לשבוע וכו'.
    לעיתים היא מתלוננת על כאב רק ברגל אחת ולעיתים בשתי הרגליים, לכל אורך הרגל,
    הכאב מופיע לקראת ערב ולעיתים גם באמצע הלילה.
    פעם חשבתי שמדובר בזמן עייפות ורצון לתשומת לב, אבל הבנתי לאחר בכי באמצע הלילה שמדובר בכאב אמיתי.
    האם מדובר בגדילה? האם יש מונח כזה המופיע עם כאב חזק כל כך?
    אורטופד אמר לי שמדובר בעצם בשוק ולא בירך ויש לטפל ע"י מסז', אותי זה מלחיץ יותר מאיבחון זה.
    אודה מאוד לתשובתכם.
    אושר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי רגליים בערב לבת 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי רגליים

    ד''ר אודי לבל
    24/10/2010

    אושר שלום. אכן מה שאתה מתאר נשמע כמו התופעה שאנחנו מכנים "כאבי גדילה" צריך לזכור שזו אבחנה-בשלילה (חייבים לשלול סיבה אחרת לפני שמסיקים שזה אכן זה)
    וכרגיל אני מציע לא להסתמך על הפורום הזה אלא לברר את הדברים לעומק כולל שיחה ובדיקה אצל רופא הילדים או אורתופד ורק לאחר כל הבירור להניח שזה אכן כך.
    אם אלה כאבי גדילה הם יגיבו טוב לכמעט כל טיפול (מחיבוק ועד תרופה) וסיבתם ממש לא ברורה , התדירות משתנה בגילאים שונים והתופעה נוטה לחזור אצל אותו הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך כאבי גדילה

    סביון
    28/10/2010

    תודה רבה על תשובתך,
    למה אתה מתכוון לשלול דברים אחרים? שאלתי את האורטופד אם כדאי לעשות צילום רגליים, הוא דאל אותי "מה לצלם את 2 הרגליים?", עניתי שאולי כדאי על מנת לשלול, יש לדעתך דרך אחרת לשלול סיבות אחרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לחפש

    ד''ר אודי לבל
    31/10/2010

    סביון שלום. כוונתי היא שרופא הילדים כאשר הוא/היא בוחנ/נת את הסיפור של הילד והממצאים בבדיקה, משאיר את כאבי הגדילה רק למצב הקלאסי שתואר לעיל ולא מצא הסבר מוצק אחר לכאבים. צילום דוקא אינו שיטה טובה לחיפוש באפלה של סיבה לכאבים בשתי הרגליים. לא כאן המקום לפרט מה עובר בראש של האורתופד ומה בראש של רופא הילדים (וזו לרוב לא אותה ה"רשימה") ולכן הדגשתי שהפורום לא מהווה תחליף לשיחה ובדיקה אצל הרופא שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו