2 שברים תוך מספר חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 שברים תוך מספר חודשים
    מירה
    24/10/2010

    שלום, בני בן 6 עבר שבר באמה שמאלית- 2 העצמות- לפני מספר חודשים אחרי שנפל על היד מגובה 1.5 מטר .
    אתמול שוב לצערינו עבר שבר- הפעם באמה ימנית ורק בעצם אחת כשהיד שלו התנגשה בהגה של מכוניות מתנגשות ב"קיפצובה".
    כעת הוא עם סד גבס. לא סובל מכאבים חזקים.
    השאלה היא האם זה בגדר התקין שתוך כמה חודשים מתרחשים 2 שברים בידיים ?
    האם זה מעיד על חוסר סידן? הוא לא ממש אוהב ולא ממש צורך מוצרי חלב.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 שברים תוך מספר חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שברים תוך מספר חודשים - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    24/10/2010

    מירה שלום. הסברה שאת מעלה כאן עולה בהמון שיחות עם הורים. אני תמיד שואל חזרה את ההורים "האם החבלה היתה צפויה לגרום לשבר?" זה המפתח. אם הילד נפל מגובה שגורם לשבר גם לילדים אחרים אין סיבה לחשוש שהעצמות שלו לא תקינות. לגבי התזונה - כנראה שכל ילדי ישראל צורכים מעט מידי סידן ויותר מידי מוצרים שפוגעים במשק הסידן. הם מקבלים מעט מידי ויטמין D, ובכלל התזונה בקרב ילדים לא מאוד מאוזנת. ובכל זאת - אין מקום לבצע בירור לחוזק העצם. יש כן המלצה לתכנן תזונה מועילה לילדים בעיקר בגילאי הצמיחה המהירה. - כל זה לא ממש בתחום הפורום הזה. אני בהחלט ממליץ להתייעץ בתחום הזה ולשפר את תזונת הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו