מים בירך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מים בירך
    מלי
    08/11/2010

    שלום רב, בני בן 4.5 יום אחד הוא קם בבוקר והתלונן שהוא לא יכול לדרוך על הרגל. פנינו לרופא המשפחה שהפנה אותנו למיון. במיון עשו צילום רנטגן ובדיקות דם. שללו את ענין הדלקת אבל אמרו שיש לו מים בירך אמרו לתת לו נורופן ל5 ימים שגם ישמש כאנטידלקתי וגם ישכח כאבים היום אחרי שהוא לא לוקח נורפן הוא התחיל לצלוע ומתלונן על כאבים ברגל. האם צריך לגשת למיון שוב? האם מים בירך אמורים להביל אותו בשלב מאוחר יותר של החיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מים בירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה

    ד''ר אודי לבל
    08/11/2010

    מלי שלום. בעניין צליעה אצל ילדים יש כאן דיונים רבים. את מוזמנת לקרוא.
    בירך אין מים. יתכן שאת מתכוונת לריבוי נוזל תוך מפרקי במפרק הירך. זהו בטוי לגירוי כלשהו במפרק. אם הבעיה של הילד אינה חולפת צריך להגיע - לא דחוף - לאורתופד ילדים ולהעמיק את הבירור לסיבת הצליעה. אני מניח שמקורה הוא במפרק הירך והעמקת הבירור תעזור לכם להבין את הסיבה - אז גם אפשר יהיה להסביר את ההשלכות של הבעיה על הטווח הארוך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו