פגיעה במרפקה של ילדה בת 10 וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה במרפקה של ילדה בת 10 וחצי
    גבי
    22/11/2010

    לפני למעלה מחודש נפגעה בתי במרפק שמאל בחצר בית הספר.

    מיד באותו היום בוצע צילום רנטגן שממצאיו - אין שבר/סדק ולכאורה ניתן היה לחשוב שתוך מספר ימים כל הנושא יהיה מאחורנו.

    אך, אנו כבר למעלה מחודש לאחר האירוע והמצב רק החמיר:

    הילדה אינה מסוגלת להניע את ידה שמונחת ב - 90 מעלות צמוד לגופה ולדבריה סובלת מכאבי תופת שמונעים ממנה גם שינה.

    מאז:

    * ביצענו צילום חוזר שיצא אף הוא תקין

    * הילדה אף אושפזה ל- 4 ימים בביה"ח דנה (איכילוב) במטרה לסייע לה בפיזיוטרפיה. אולם הפעילות השיקומית ב- 4 ימים אלו היתה מזערית ולכן לא הועילה.

    * חזרנו לאורטופד שהיפנה אותנו למיפוי עצמות, שלהכעיס יצא אף הוא תקין.

    שמענו מפיזיוטרפיסטים דיבורים על אפשרות של פגיעה באזור הגדילה שבמרפק, אך אף רופא מוסמך לא הוסיף לנו מידע על כך.

    אנו אובדי עצות.

    מדובר בילדה שכל עתידה לפניה, פסנתרנית מחוננת שכעת מושבתת ומדוכדכת. מה עוד ניתן לעשות שלא עשינו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה במרפקה של ילדה בת 10 וחצי - תגובה

    ד''ר מרק אידלמן
    23/11/2010

    הי גבי ,
    אם כל מה שאת כותבת אכן נכון -זה מקרה לבדיקה , ואחרי זה יהיה ניתן לדון .
    לא הכל ניתן לעשות וירטואלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה במרפק של ילדה בת 10 וחצי

    גבי
    23/11/2010

    ד"ר אידלמן,
    תודה רבה על הזמן שאתה מקדיש להתייחס לפניות השונות.

    שמי גבי (גבריאל) אביה של הילדה.
    לדבריך, המקרה דורש בדיקה פרטנית. אולם לכל מקום שפנינו עם התשובות של הבדיקות שלכאורה אינן מצביעות על ממצא פיזיולוגי, תשובתם - פיזיוטרפיה אינטנסיבית וסבלנות.
    אולם הילדה סובלת מכאבים שלדבריה בלתי נסבלים.

    אני רוצה להיות מעשי ולכן סליחה על הבוטות שבשאלתי :
    האם ניתן להיעזר בך על מנת לסייע לבתי ?
    אומנם אנו מאזור המרכז אבל בשביל לעזור לה לא תהיה לנו בעיה להגיע גם לחיפה.

    אודה לך על תשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה במרפק של ילדה בת 10 וחצי - תגובה

    ד''ר מרק אידלמן
    23/11/2010

    אין בעייה ,אתם מוזמנים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו