תינוק בן 8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 8 חודשים
    אורית
    18/12/2010

    שלום רב,
    התינוק שלי נולד מאוד גדול (4.200 בשבוע 39) וכנראה שכתוצאה מכך (זה מה שנאמר לי) רגליו פונות כלפי פנים-שתי כפות הרגלים. מאחר שהתקשה להתהפך פנינו לפיזיותרפיסטית וכיום התפתחותו תקינה, נע בזריזות וזוחל יפה מאוד.
    כפות הרגליים שלו עדיין פונות פנימה. הוא אינו נעמד על 6. אולטראסאונד ירכיים בגיל 6 שבועות תקין.
    רציתי לדעת: א. האם העובדה שעדיין אינו נעמד על 6 יכולה להיות כתוצאה מכפות הרגליים? ב. האם יש המלצה מיוחדת לטיפול? האם להמשיך בפיזיותרפיה? (הפסקנו אותה בהמלצת הפיזיותרפיסטית שטענה שהוא תנועתי ולא צריך)

    אודה לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות בגיל 8ח

    ד''ר אודי לבל
    18/12/2010

    אורית שלום. את מעלה שני עניינים - הטיית כפות הרגליים היא מצב נפוץ, כדאי להעריך אם זה משמעותי כאשר יילך כשלושה חודשים. לגבי אופי הזחילה. הרבה תינוקות בעיקר הבנים, לא זוחלים בגיל 8 חודשים, וחלקם לא זוחלים כלל. איני רואה סיבה למהר או לדאוג. אין כל יתרון בהליכה בגיל מוקדם. ובכלל לא נמצא יתרון להתפתחות מהירה. אני מציע להנות מגידול התינוק באורך רוח, ולא מתוך נסיון להאיץ תהליך כלשהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו