יישור היד לאחר שבר במרפק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יישור היד לאחר שבר במרפק
    יעל
    02/01/2011

    בני בן 10 ריסק את המרפק + פגיעה עצבית והוריד את הסד גבס לפני חודש וחצי יש שיפור ניכר מבחינה עצבית אך לגבי יישור וכיפוף המרפק נראה שעדיין הדרך ארוכה.
    לאחר הורדת הגבס היו לו 70 מעלות ליישור כעת חודש וחצי אחרי 55 מעלות ליישור אנחנו חוששים שמשהו לא בסדר מפני שההתקדמות לא מהירה והדרך ליישור ארוכה.
    עושה הידרותרפיה , שחייה , ריפוי בעיסוק, הרופא המנתח לא המליץ על פיזיותרפיה בשלב זה (התנגד) האם כדאי לפנות לייעוץ נוסף? מה משך ההחלמה (עד יישור מלא )
    המקובל? האם עלינו להיות מודאגים או לנהוג אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יישור היד לאחר שבר במרפק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור היד לאחר שבר במרפק - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    02/01/2011

    יעל שלום. איני מצוי בפרטי השבר ולכן ההתייחסות היא כללית. אני נוטה לא להאיץ בילדים להשיג טווחי תנועה במהירות. זכרי שבגיל עשר הילד גדל מאוד מהר ומה שלא ישיגו התרגולים יביא הגידול הפיזי של מימדי העצם, השרירים, הגידים וכל השאר. אני גם לא תומך בתרגול אגרסיבי - הוא עלול להביא בעיות במעטפת המפרק. חודש וחצי זה זמן מזערי. הפגיעה העצבית והטווחים יחזרו גם בלי המתח שמסביב - לכן אני מציע להרפות, לתת לילד לתרגל מעט ולשוב לחיי-הילד שלו ולקבוע שרק פעם בחודש מסתכלים על ההתקדמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו