מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיספלזיה קשה בפרק ירכיים דו צדדי.עביר08/03/2011
שלום,
לבתי יש דיספלזיה קשה בפרק ירכיים דו צדדי.
תיצאות בדיקת U.S
צד ימין- זוית גרמית של גג הצטלום 30.7 מעלות
צד שמאל- זוית גרמית של גג הצטלום 30.3 מעלות
יש לה בדיקה אצל רופא אורטופד ב 13.3.2011 רציתי לברר מה זה , ומה אופן הבדיקה,ואם יש פתרון לבעיה זו או לא.ואם יש מה הוא הפתרון..ואם אין פתרון מה קורה בעתיד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיספלזיה קשה בפרק ירכיים דו צדדי. - תגובה
ד''ר מרק אידלמן09/03/2011עביר שלום,
לבת שלך כנירא יש דיספלזיה יחסית קלה ולא קשה :את מתארת ככל נירא לי זוית כיסוי ראש הירך שנקרא acetabular index והוא צריך להיות פחות מ30 מעלות.
חשוב לדעת בת כמה בתך כדי לענות על שאלותך בקשר לטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרקי ירכיים
עביר09/03/2011בתי בת 6 שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיספלזיה קשה בפרק ירכיים דו צדדי. - תגובה
ד''ר מרק אידלמן12/03/2011אני חשבתי שזווית 30 מעלות מתיחסת לצילום אגן.לא מודדים זווית מתחת ל40 מעלות בUS !
תפני מהר לאורטופד ילידים מנוסה שיודע בעצמו לקרא צילום US פרקי ירכיים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת us שניה
עביר29/03/2011שלום,
בקשר לביתי עשינו לה בדיקת אולטרא-סאונד שניה והתוצאה היתה:
ימין זווית אלפא(זווית גרמי של גג הציטבלום) 60.4 מעלות
שמאל:זווית אלפא(זווית גרמי של גג הציטבלום) 59.9 מעלות
סיכום הבדיקה:
מימין הבדיקה תקינה,אך יש לציין שלפי זוית גרמית של גג הצטבלום בדיקה נמצאת בגבול תחתון של הנורמה.
משמאל-חוסר התפתחות בפרך הירך.
לביתי היתה בדיקת us לעמוד שדרה אבל כאשר ראה הרופא את הכרית מייד צלם פרקי ירכיים.
אנחנו במעקב אצל אורטופד ילדים והוא אמר לנו כמו שכתוב למעלה אבל בבדיקה הוא לא ציין זוויות.
שאלתי היא מה זה זוות אלפא?וכמה הזווית צריכה להיות? וגם יש TIPE 1/TIPE 2A
חשבתי שזה דירוג לבעיה, אם זה נכון רציתי לדעת מה הדרגה שנמצאת בה ביתי?ומה המצב שלה?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)