מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שחזור פתוחלימור14/03/2011
שלום,
בתי בת שנתיים לאחר רצועות וספייקה שלא הצליחו (ספייקה עזר אך לא לגמרי), זהו המצב כיום:
זוית מפרק שמאל- 30 מעלות
זוית מפרק ימין - 26 מעלות
פרק שמאל נראה דיספלאסטי
הגבלה קלה בפיסוק שמאל
הומלץ על saltyer osteotomy
שאלותי:
א. האם בעקבות הניתוח נשארים במפרק "גופים זרים"?
ב.כמה ימי אשפוז צפויים לאחר הניתוח?
ג. האם בגיל כזה תזוזה של הילדה עם הגבס יכולה להזיק להחלמה?האם ניתן יהיה להושיב אותה על טרמפולינה-כדי לגוון את תנוחת השכיבה על הגב? (היא בת שנתיים, כיון הולכת, רצה ומאוד פעילה, לכן סביר להניח שתנסה לזוז/לזחול עם הגבס).
תודה רבה והמשך יום נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחזור פתוח - תגובה
ד''ר אודי לבל14/03/2011לימור שלום אני מבין שביתך זקוקה לשחזור של מפרק הירך בשל DDH. הפעולה שהוצעה לכם היא שפור מבנה המכתש של האגן (בלטינית אצטבולום) על ידי חיתוך עצם האגן בשיטה שהציע סולטר. לרוב הניתוח מסתיים בקיבוע של החיתוך הזה בפינים מתכתיים שנשארים בתוך עצם האגן ובהמשך מוציאים אותם (הם לא בתוך המפרק) - הגבס מאפשר מעט תזוזה ואין עם זה בעיה. מבחינת התנוחה - אין מגבלה משמעותית - כל מה שנוח, מותר. אני רוצה רק לסייג קצת את הדברים - הכל צריך להתברר סופית בשיחה בינך לבין מי שעומד לנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשחזור הפתוח
לימור15/03/2011ברשותך שתי שאלות נוספות,
א. האם הילדה תסבול מכאבים לאחר הניתוח? אם כן, לאחר כמה זמן הכאבים צפויים לחלוף?
ב. הפינים שנשארים עקב הניתוח מוצאים יחד עם הגבס או לאחריו? אם הם נשארים עוד לאחר הגבס, האם הילד יכול לנסות ללכת או שהם מגבילים תנועה?
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין הניתוח
ד''ר אודי לבל15/03/2011לימור שוב שלום, אני ממש רוצה לענות אבל אלה פרטים שאת מוכרחה לברר עם המנתח שלכם. הם כל כך בסיסיים שממש לא נכון שאני אתערב בשאלות כאלה. אל תיכנסו לתהליך הזה - בלי תקשורת טובה עם המנתח שלכם זו דרך ארוכה וקשה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לימור16/03/2011תודה על תשובתך. היינו בהכנה לניתוח וקיבלנו מענה על כל השאלות.
שוב המון תודה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)

(1).jpg)