צליעה זמן רב אחרי הורדת גבס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צליעה זמן רב אחרי הורדת גבס
    ברכה אהרונוב
    15/04/2011

    נכדתי בת 5.5 שברה את רגלה. הרגל היתה מגובסת תקופה של חודש. לאחר הורדת הגבס היא צלעה מאד ולדברי הרופא התופעה תחלוף. כיום, כחודשיים אחרי הורדת הגבס היא עדיין צולעת. צליעתה קלה, אך נראה שאין בכוונה "להפסיק לצלוע". חששי הוא, שמא עצם השוק לא התאחתה כראוי, למרות שבעת הורדת הגבס נאמר ש"הכל בסדר". איך זה שצליעתה נמשכת עדיין (אין לה כבר כאבים, והיא מתפקדת כרגיל גם עם הצליעה, כאילו התרגלה אליה).

    האם להעביר אותה שוב צילום ולבדוק "מה קורה כאן", או שמא צליעתה אכן תפסיק??

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה זמן רב אחרי הורדת גבס - תגובה

    ד''ר אודי לבל
    16/04/2011

    ברכה שלום. צליעה אחרי הורדת גבס מאוד שכיחה. לרוב היא נעלמת בתוך כחודש ובהתאמה לסוג השבר. אני מניח שהעיקר כאן הוא מה התהליך - האם זה משתפר בהדרגה או לא. במידה שהמצב אכן משתפר - אין מקום להערכה חוזרת. אם זה נראה סטטי - כדאי לשוב לאורתופד ולהתייעץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו