שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    סמי
    07/02/2008

    שלום אני בן30 משתמש כבר שלוש שנים ברציפות ברטלין 45 מילגרם ליום ואני יכול להגיד שהתרופה הביאה אותי למקומות מדהימים .יש לציין שלפני שהבחינו אצלי קשב וריכוז בחיים לא למדתי ולא הצלחתי לשבת בשיעורים ולתפקד ביום יום.ובטח שלא לשבת ולכתוב במחשב מייל. הבעיה שאני נימצא היא שאני כבר לא סטודנט אבל יש לי הרבה מטלות ביום יום שהרטלין מאוד עוזר לי אבל אני מרגיש שאני ממש מכור וזה עושה לי רע.היה בכל התקופה שאני משתשמש יומיים שלא לקחתי בגלל שלא היה לי ואני הייתי ממש עצבני ומלא חרדות וחוסר שקט.הסיבה שאני עליתי פה את הנושא היא בעקבות זה שאני משבת הקרובה יהיה בלי התרופה במשך שבוע כי מגיע לי רק בסוף השבוע הקמות ואני ממש מפחד מההרגשה שתיהיה לי .ואני הייתי שמח לשמוע ממך עם יש לך הצעה עבורי .תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קארין אור
    10/02/2008

    היי סמי,
    עברנו את השבת בלי לעזור לך, מצטערת...
    אם אתה מזהה שאתה מכור וזה מפריע לך אולי זה הזמן לעשות איזה שינוי.
    משהו עמוק יותר מאשר לטפל בסימפטומים של הפרעות קשב וריכוז.
    אני מודה שבצורה האלטרנטיבית, לעיתים זה לוקח יותר זמן ונדרשת סבלנות, אבל לטווח ארוך עדיף לחיות עם הרגלים טובים ומועילים מאשר עם כדורים.
    אם אתה מוכן לשינוי, אתה מוזמן ליצור עימי קשר, לצערי אין לי המלצות אינסטנט לעבור את השבת וכ"ו. יש צורך בטיפול אמיתי.
    בברכה
    קארין אור
    052-3258500

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו