ילד מתוסכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד מתוסכל
    גל
    24/03/2008

    היום היינו אצל פסיכאטרית והיא אומרת שרוב הסיכויים שיש לילד שלי בן 6 הפרעת קשב וריכוז
    והיא רוצה לבדוק את זה.
    אני לא כל כך בטוחה, כי היא אמרה שגם לי כנראה יש בעיה כזו, אין לי מושג איך הגיעה למסקנה הזאת. אני הייתי תלמידה מצטיינת ולא עשיתי אף פעם בעיות.
    אין ספק שקשה לו, הוא מתעצבן מכל דבר, בעיקר מדברים שהוא לא מקבל.
    הוא לא מקשיב בד"כ, אבל לפעמים כן.
    כל הזמן משעמם לו. הוא משחק עם ילדים יפה ופתאום שעיצבנו אותו הוא מקלל ומתעצבן עליהם.
    באינטואיציה שלי לדעתי יש לו רגישות יתר.
    גם אני מאוד רגישה וגם בעלי.
    לא כל אחד שהוא רגיש יש לו בעית קשב וריכוז.
    מאוד קשה לו בבית הספר וגם בבית את האמת, הוא מתעצבן מהר, הוא לא שולט בתגובות שלו.
    הוא מדבר לא יפה, כל היום לא לומד ומטייל מחוץ לכיתה.
    איך אפשר לדעת בוודאות שיש לילד הפרעת קשב וריכוז?
    היא הביאה לי דוגמא של בלוטת התריס, אבל בשביל לדעת אם יש בעיה אם בלוטת התריס עושים בדיקת דם ומקבלים תוצאה מוחשית.
    פה זה יותר השערות ופחות תוצאות מוחשיות. כל ילד שעושה בלאגן יש לו הפרעת קשב וריכוז.
    נשמע הזוי מדי.
    מה עושים? אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות? לא רוצה לעשות טעות שתפגע בעתידו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד מתוסכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להורים המתוסכלים

    יואב פנחס
    24/03/2008

    בוא נעשה סדר,

    קודם כל צריך להבין שילד הסובל מכעסים והתפרצויות לא בהכרח סובל מקשב וריכוז.
    בגן או בבית ספר מפרשים את ההתנהגות כקשב וריכוז אך הבעיה או שורש הבעיה יכול להיות שונה לחלוטין, יכול להיות שזה על בסיס רגשי או כתוצאה מחרדות או כתוצאה ארוע שעבר עליו ועד..
    מבחינה הומאופתית המטרה היא לגעת ולטפל בשורש הבעיה ע"י בחירה של תרופה הומאופתית המתאימה באופן אישי לכל ילד, וכך יהיה אפשר לטפל בילד כמכלול ולעזור לו להתגבר על הבעיה
    .
    אני מפנה אותך לאתר לקרוא יותר בנושא
    אשמח לעמוד לרשותך אם יעלו שאלות נוספות
    יואב פנחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני חושבת כך

    גל
    26/03/2008

    אני בטוחה כמעט ב-100% שהבעיה היא רגשית ואין ספק שאני ובעלי מודעים לכך שגרמנו לה.
    עכשיו אנחנו רוצים לעזור לו ולתקן את הטעויות שעשינו.
    אבל אני לא מסכימה שעל סמך התנהגות יגידו ישר שיש הפרעת קשב וריכוז.
    יש הוכחה בכלל שיש הפרעה כזו. אין פה שום בדיקות שמוכיחות.
    בבדיקת דם, רנטגן, צילומים למיניהם רואים אם יש בעיה כלשהי לאדם או לא.
    אבל פה אין שום בדיקה המוכיחה את הדבר.
    אני מאמינה שגם בעיות של חשיבה או במוח נובעות מהיבט רגשי.
    אם זה היה מולד היו רואים את זה מהתחלה.
    הדבר היחיד שאפיין אותו מהתחלה זה עצבנות.
    אני אעיין באתר ותודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו