מחונן אבל היפראקטיבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחונן אבל היפראקטיבי
    רותי
    27/03/2008

    בס"ד

    שלום לכם

    בני בן 11.5 שנים.
    לצערי הרב ושוב אני מדגישה לצערי הרב, נאלצנו לתת לו ריטלין בכתה ב', ומאז אנו נותנים לו. אלא שיש התנגדות גדולה מאוד מצד הילד.
    אני לא יודעת אם לא יהיו השלכות לכשיגדל מהכדור, ואני מאוד מקווה שלא יהיו!!!
    בכתה א' ו-ב' חשבנו שהוא פשוט משתעמם, משום שהוא מחונן.
    אין לו הרבה סבלנות, כשהוא רוצה לספר לי משהו, הוא הולך הלוך וחזור, ומדבר מאוד מאוד מהר, יש קליטה מדהימה, אין לנו בעיות בלימודים. ההליכה שלו והדיבור שלו והחוסר סבלנות פשוט משגעת את כל הסביבה שסביבו, לצערי הרב הוא טוען שפתאום אין לו הרבה חברים, מה שתמיד היה לו, לא יודעת מה קרה בביה"ס??
    , יש לציין שהוא הרבה פחות היפראקטיבי ממה שהיה, אבל אם הוא לא לוקח ריטלין הוא לא מרוכז כל-כך בביה"ס.
    לצערי הרב הריטלין למעשה לא פותר שום דבר, ולאחר 3.5 שעות או 8 שעות הכל חוזר לקדמותו, ובהתחלה כשפגה השפעת התרופה, הוא הופך להיות כמו פופקורן, וזה הרבה יותר גרוע. אני לא פותרת כלום חוץ מכמה שעות שהוא בביה"ס.
    הכדור הפריע לו מאוד בהתפתחות, הוא היה מאוד מאוד רזה, וראינו בחופש שהיה שהוא פשוט התחיל לאכול סוף סוף, והחל להתפתח, כשהוא לא לקח ריטלין, עובדה שזה מוכח.
    האם יש משהו ברפואה המשלימה, אבל משהו מוכח שיכול לעזור לילד כמעט בן 12, הוא מספיק מבוגר כדי להגיד שהוא לא רוצה לקחת כדור, והוא מעדיף משהו אחר!!
    כיצד תוכלו לעזור לנו על מנת שתוכל לעזור לו??
    רותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחונן אבל היפראקטיבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול חלופי לריטלין

    יואב פנחס
    27/03/2008

    שלום רותי,

    אני מבין ללבך לראות את בנך לוקח ריטלין ושהוא מבין שזה עושה לו רע , זה קשה.

    אוכל להסביר ולכוון אותך מניסיון רב שיש לי עם ילדים הסובלין מבעיות דומות.
    קודם כל חשוב לדעת שיש תחליפים שיכולים לעזור לילדים אלה להתגבר על הבעיה.
    אני באופן אישי עוסק בהומאופתיה ועוזר לילדים רבים להוריד את הכדור ולהעזר בטיפול,
    הטיפול ההומאופתי הוא קודם כל טיפול במכלול הילד ולא רק בסימפטום של הקשב וריכוז, מה שזה אומר בפועל שכל ילד מקבל תרופה הומאופתית שונה (קיימות 3000 תרופות) המתאימה בדיוק למצבו.
    כתוצאה מטיפול מוצלח שכזה אני מצפה לראות שגם הילד ישתפר ברמת הקשב וריכוז וגם אם יש בעיות נוספות או נזקים שהריטלין גרם גם הם ישתפרו.

    מנסיון רב אוכל לספר לך שההומאופתיה בכוחה לרפא את הבעיה וזאת אני רואה ע"י טיפול לפרק זמן מסוים המשתנה מילד לילד , הילד משתפר וגם שהטיפול מסתיים הילד לא חוזר אחורה אלא ממשיך להתקדם.

    אני מפנה אותך לאתר של המרכז שלי
    במידה ותהיה מעונינת להתחיל טיפול אני כאן לרשותך בכל שאלה
    והכי חשוב תדעי שיש אלטרנטיבות נוספות.

    בהצלחה
    יואב פנחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו