היפראקטיביות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפראקטיביות
    הילה ובר
    04/04/2008

    שלום רב,
    בתי בת 5 וחמישהחודשים בגן חובה אנחנו בתחילת תהליך אבחון קשב וריכוז לאחר שפסיכולוג המועצה שלנו המליץ על אבחון כזה. היינו במכון קשב וריכוז בתחילת האבחון והרופא הבודק קבע כי עוד לפני שהוא עושה שקלול של כל נתוני הטפסים שהבאנו לו והשאלות שענינו לו, הוא כבר יכול לקבוע ללא כל ספק שהילדה היפראקטיבית, דבר שקשה מאד לא לשים לב אלי, רק שעד עכשיו די דחקנו את העניין ופחדנו לתת שם להתנהגויות שלה אבל היה ברור . אני יודעת שדבר קשור בדבר אך רציתי לדעת האם הטיפול של מר יואב פנחס נוגע גם בבעית קשב וריכוז וגם בבעית היפראקטיביות והאם ניתן לטפל בבעית ההיפראקטיביות כבר בגיל זה היות ומאד קשה לנו ההתמודדות איתה ונושא קשב וריכוז עוד לא כל כך בא לידי ביטוי בבית - היא עוד לא נדרשת לעשות שעורי בית וכד'.
    תודה על תשובתכם הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפראקטיביות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהיפראקטיביות

    יואב פנחס
    06/04/2008

    שלום הילה ובר,

    בהחלט הטיפול ההומאופתי יעיל מאוד במצבים של היפראקטיביות עם או בלי בעיית קשב וריכוז.
    במרפאתי נמצאים ילדים רבים שסבלו מהתופעה והטיפול הועיל איתם מאוד.

    ממליץ לך להכנס לאתר ולקרוא עדויות של הורים.
    מזמין אותך ליצור איתי קשר לקבלת ייעוץ יותר פרטני לגבי ביתך.

    בברכה
    יואב פנחס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו