שאלה לגבי ילדה בת 8

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי ילדה בת 8
    טלי
    04/06/2008

    שלום,
    יש לי ילדה בת 8 ושני תאומים בני 5 וחצי.
    מאז לידת התאומים הילדה החלה להתנהג בצורה תוקפנית יותר, כולל התפרצויות זעם, בכי תכוף ביותר, כעס על הורים, אחים, חברים.
    בתחילה קישרנו את הענין לכך שנולדו התאומים וסלחנו, ויתרנו, הסברנו, דיברנו.
    התופעות התגברו בגיל 4, כאשר היא אמרה שאינה רוצה את האחים האלה. מדי פעם היתה התפרצות כשעתיים של צווחות, בכי והסתגרות בחדר .
    כאשר עלתה לכיתה א' קיווינו שהתופעות רק התחזקו, הופיעו גם בכיתה, ריבים עם חברים , התחצפות למורה. שאלנו את המורה והפסיכולוגית של בית הספר האם מדובר בהפרעות קשב וריכוז , ושתיהן טענו שכנראה שלא.
    לאחרונה התרבו הבכי, הכעס ,בעיקר בשעות הבוקר והערב כשהיא עיפה, הרטבה קלה בשעות היום, ריבים רבים עם חברות, אי יכולת לשחק בקבוצה, רצון כל הזמן לשלוט על מהלך המשחק ולהיות המובילה.
    אנו חסרי אונים, ניסינו את כל השיטות לדבר, להסביר, להעניש, לתת פרסים וכלום לא עוזר.
    הילדה אינה יודעת להסביר מה מציק לה. האם כדאי ללכת לאבחון קשב וריכוז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי ילדה בת 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טלי

    קארין אור
    12/06/2008

    טלי שלום, סליחה שלקח לי יחסית הרבה זמן לחזור אלייך בתשובה.
    אישית אני לא ממליצה על איבחון הפרעות קשב וריכוז, לפחות לא בשלב הזה.
    בראש ובראשונה הייתי פונה לפסיכולוגית התפתחותית טובה. ניראה לי די בולט שהבעיה של ביתך קשורה להרכב המשפחתי ומיקומה בו, אולי היא עדיין מנסה למצוא או להילחם על תשומת לב או על מקומה במשפחה, דברים שקשה לדעתי לשים לב אליהם ולדרך הטיפול הנכונה כשאת חלק מזה , ממליצה בחום על עין חיצונית שתבחן את הנושא ותיתן את העצות הנכונות.

    כמו כן טיפול הומאופתי אולי יכול לעזור, אישית אני נטורופתית ואין לי כל כך מקום לעזור בו במקרה הזה, אין לי ספק שאחד משני הטיפולים שהעלתי יכלים לגרום להתקדמות...
    בהצלחה
    ולבריאות
    קארין אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו