קשב וריכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשב וריכוז
    רותם4
    24/10/2008

    שלום רב. אי מתקרבת לגיל 60. כל חיי סבלתי מבעיות קשב וריכוז. פסיכיאטרית סירבה לתת לי ריטלין כי איני לומדת. אני עובדת. ואני מוצאת אצלי כל הזמן שגיאות כמו למשל במקום לרשום 12 אני רושמת 26. שמה חפצים,במקום במקום המיועד, במקום אחר ואח"כ לא מוצאת. אנשים שאומרים לי משהו אני שומעת משהו שהם לא אמרו. למשל, השבת היינו במסעדה והמלצר אמר הכל בסדר? עניתי -"לא". יושבי השולחן התפלאו. אמרתי "הוא שאל אם אני רוצה עוד לחם". זה מה ששמעתי. אם שלחתי פקס אני לא זוכרת (אם לא ציינתי לפני ששלחתי) ועלי לשלוח שוב. כשאני קוראת ספר אני קוראת מילה כמילה אחרת לחלוטין. היות והמשפט לא ברור לי אני קוראת שוב ומגלה שקראתי לא נכון. האם אלו בעיות קשב וריכוז? מה עושים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשב וריכוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קארין אור
    02/11/2008

    היי רותם.
    נשמע כאילו אלה הפרעות קשב, האם זה היה גם בעבר אותו דבר? האם זה החמיר בשנים האחרונות?
    האם יצא לך לבדוק את זה או לאבחן רפואית?
    הייתי ממליצה להחליט על גישה - טיבעית או קונבנציונאלית ולגשת לטיפול.
    זה יכול להיות בגישה הנטורופתית או הומאופתיה או כמו שאמרתי ע"י תרופות קונבנציונאליות.
    בינתיים אני ממליצה להתייחס אל המוח כשריר ופשוט לאמן אותו, זה חשוב גם לגיל וגם לזכרון.
    לקרוא, לפתור תשבצים וכ"ו.
    בהצלחה
    קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו