בעיות קשב וזכרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות קשב וזכרון
    הדס
    28/06/2009

    אני בת 30 ואובחנתי כבעלת add. הראטאלין לא היה לי טוב ( רק הגביר לי את החולמנות, וגם גרם לי למעט פחד, אולי בגלל שקאתי על תופעות לוואי) ולכן החלטתי לפנות לתוספי תזונה.
    אני מתעתדת להתחיל ללמוד לתואר שני באוקטובר, מה שמאוד מלחיץ אותי מכיוון שלבעיות אלו יש השפעה ישירה אצלי על הזיכרון, ואני רוצה "להגיע מוכנה" לקראת הלימודים.

    הייתי בחנות טבע ומה שמכרו לי הוא : קור ולול קיד ( היא אמרה שקיד מתאים לקשב וריכוז), ואצה כחולה ירוקה וכן אומגה 3.. מתיש אבל אני מוכנה לעשות הרבה בכדי שזה יצליח. עוד לא ניסיתי את המרקחת הזו, ורציתי לדעת אך לשלב אותה. ובנוסף: ראיתי המלצה בטלויזיה וקראתי מעט עליה על תוסף בשם רימיינד (פוספוטידיל סרין עם תוסף אומגה 3) שעליו נאמר שהוא מסייע רבות לשיפור הזיכרון.

    ולשאלתי:) האם שמעת על אנשים שזה עזר להם, ןאם כן מה מן הדברים שצויינו. אני ממש מיואשת כי תליתי תקוות בריטאלין.
    אודה מאוד על תשובה מפורטת.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות קשב וזכרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שירי

    קארין אור
    28/06/2009

    לשאלתך, לא שמעתי על אנשים שלקחו את במרקחת שקנית, אבל שווה לנסות, כמו כן יש מחקרים רבים שמראים את נפלאות אומגה 3 וadd
    יש גם השפעה נפלאה ל צמחי מרפא ובעיות זכרון.
    המלצתי: לכי לפגישה נטורופתית. לפחות אחת, כי הטיפול הטיבעי מורכב יותר מאשר לקחת תוספי מזון בלבד. הוא כולל שינוי תזונתי ותרגילים שונים שיכולים לעזור.
    זה בדיוק ההבדל מרפואה קונבנציונאלית ולקיחת תרופות.
    אשמח לעזור אם תצטרכי.
    בהצלחה
    קארין אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשירי

    גבי זסלבסקי
    29/06/2009

    דבר ראשון בהצלחה בלימודים,
    בשל היותי הומאופת ,מה שאת שואלת יותר נוגע לעולם הנטורופתיה ,שווה ללכת לייעוץ לפני שמתחילים לקחת תופסים או כל דבר אחר.
    אני אישית אשמח לעזור לך בענינים שאני מבין בהם וזה כמובן שימוש ברמדי הומאופתית אחת המותאמת לך באופן אישי ע"ב הקשיים שאת מתארת.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו