האם יש לי הפרעה???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש לי הפרעה???
    רבקה
    23/11/2009

    זה הפך לטרנד, פתאום כולם מתהדרים בהפרעת קשב ואני לא יודעת איך לאבחן את עצמי, גם כי אני מפחדת לגלות את האמת....
    ה"תסמינים" אם אפשר לקרוא לזה כך, הם שאין לי רגע שקט, קשה לי לשבת הרבה זמן באותו מקום בין אם זה בבית קפה או אצל חברים, בעבודה אני מחליפה תנוחות וקמה כל הזמן לשירותים ולעשות קפה. כל רעש (גם בבית וגם כשאני ישנה) מוצא את דרכו לאוזני ומשבש לי את השקט, בין אם אני רואה טלוויזיה או אפילו שוטפת כלים.
    יכול להיות שאלו ביטויים של התבגרות שפתאום כל דבר מפריע ואולי יש טיפול לזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש לי הפרעה???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    קארין אור
    25/11/2009

    היי רבקה,
    הסימנים הם רבים וליפעמים הם סימניםם כל כך טרוויאלים שבאמת ניראה כאילו לכולם יש הפרעת קשב אחת גדולה.
    בכל אופן בשביל באמת לאבחן כדאי ללכת לנוירולוג או פסיכיאטר שמתמחה בנושא.
    או ברפואה המשלימה לנטורופת.
    בכל הדברים שהעלת עולה השאלה, האם זה חדש? האם יש סטרס בחייך שיכול לגרום לכל זה ועוד.
    בקיצור אל תקפצי למסקנות, בדקי עד כמה זה מפריע לחייך וטפלי בזה.
    אם תצטרכי עזרה נוספת שמי קארין והטלפון שלי הוא: 052-3258500
    בהצלחה
    קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו