דיסקלקוליה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיסקלקוליה
    אולג
    10/12/2009

    שלום !!

    ברצוני לדעת איך אני אוכל לזהות אם יש לי דיסקלקוליה, קודם כל אני תלמיד תיכון (י'א) ומאז ומתמיד שאני זוכר את עצמי היו לי בעיות גדולות ופערים ספציפית במתמטיקה, עכשיו אין לי בעיה של קריאה או כתיבה אלא בחישוב מספרים פשוטים מאוד(+/-) , לוקח לי דיי הרבה זמן לפתור את זה בראש, ביקשתי הרבה מאוד פעמים מכיתה ח' שיעשו לי אבחון אך תמיד היו אומרים לי אין לך בעיות יותר בשום מקצוע, אתה צריך להשקיע יותר וכו... ואכן אין לי בעיה בשום מקצוע אחר אני ברמה גבוהה יותר משאר התלמידים. הם יתכן ויש לי בעיה או שזה רק בראש שלי??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיסקלקוליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאולג

    גבי זסלבסקי
    13/12/2009

    שלום רב לאולג

    האם יש לך בעיה או שזה רק בראש שלך... שאלה קשה אולג!!
    לרוב הדברים הם רק בראש שלנו..

    לגבי הבעיה שאתה מציג , בד"כ לבעיית הדיסקלקוליה ישנם ביטויים נוספים כגון בעיות עם זמנים וכיוונים חישובים פשוטים ואי יכולת להעריך צירי זמן תנועה ומרחק באופ ן יחסי ונכון.

    אשמח לשמוע ממך האם אתה מזדהה עם הדברים הללו.
    אשמח לקבל ממך דוגמאות לחישובים שקשה לך לבצע.

    בברכה ובהצלחה
    גבי זסלבסקי
    הומאופתיה קלאסית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו