בן 4 וחצי התקפות זעם והתפרצויות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 4 וחצי התקפות זעם והתפרצויות
    דנה
    04/10/2013

    שלום רב,
    בני בן 4 וחצי,אח בכור לאחות בת שנתיים.
    מאז שנולד היה בעלי קווי אופי נוקשים והעניין בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים.
    בעיות אכילה,אי יכולת לווסת את עצמו וכו'.
    בזמן האחרון יש החמרה.
    ההתפרקויות מגיעות לעיתים מאוד תכופות ומלוות בגילויי אלימות מצידו כלפי כל בני הבית.
    אנחנו נמצאים בטיפול פסיכולוכי, אך כאמא אני מאמינה שהוא זקוק לעזרה תרופתית.
    האם בגיל זה אפשר לחשוב על עזרה שכזו?
    תודה דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 4 וחצי התקפות זעם והתפרצויות - תגובה

    ד``ר אבי שפירא
    10/10/2013

    בהחלט כן. אפשר לעזור גם בתרופות. תמיד צריך לזכור שהתרופות ברוב המקרים ניתנות לתקופה מסויימת ולא לכל החיים. הורים תמיד מפחדים שאם הילד יקח תרופות הוא יתמכר אליהן ויצטרך להמשיך לתמיד. זה ממש לא נכון ורוב רובם של הילדים לא נוטלים תרופות בהמשך ומצבם משתפר. חשוב שתפנו בהקדם לפסכיאטר ילדים כדי שיוכל לאבחן את הקשיים ויתאים לו טיפול תרופתי אם נחוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו