טיפול תרופתי לילד בן 10

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול תרופתי לילד בן 10
    תמר
    23/04/2008

    שלום רב.
    בני בן 10 מטופל במשך שנה בפרוזק, לאחר שאובחן כ ADHD + חרדתי + טורט.
    הוחלט בעצם על מתן הפרוזק כמתן עדיפות לטיפול בתחום הרגשי (בטחון עצמי ירוד, דימוי עצמי מאוד נמוך, רצון במוות), הפרוזק שיפר במעט את מצבו, הוא כבר לא מביע משאלות מוות למרות שדימוי עצמי עדיין נמוך.
    השנה התחילו קשיים בלמידה יש קושי רב בקריאה וכתיבה. כתב היד מאוד מאוד לא ברור, והוחלט לנסות להוסיף רטלין, לאחר שבועים הרטלין הופסק מאחר והתחילו לילד הזיות.

    במקום הרטלין הרופאה נתנה לו רספירדל, ונכון להיום הוא לוקח את הרספירדל כבר 3 חדשים.

    לילד יש המון התפרצויות זעם, הוא צורח כשנתקל בקושי, ואני מהצד, מתקשה מאוד לעודד אותו, כי יאושו הופך להיות היאוש שלי.

    לאחר שיחה טלפונית עם הרופאה שבה תהיתי אם כדאי להפסיק עם התרופות, היא המליצה לי להמשיך עוד חדשיים עד סוף שנת הלימודים, ולעשות הפסקה בחופש הגדול.

    רציתי להתייעץ כאן איך אוכל לדעת אם הטיפול התרופתי עוזר?
    האם ההשמנה שבאה בעקבות נטילת רספירדל תחדל לאחר ההפסקה ( הילד עלה ב 3 חדשים כ 6 ק"ג)? אני די אובדת עצות ולא יודעת אם אני נוהגת נכון, היאוש והתסכול לא נפתר בעזרת התרופות.

    אני מקווה שהצלחתי למסור את הפרטים הנחוצים והרלוונטים לשאלה שלי.
    אשמח לשמוע דעה נוספת.

    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול תרופתי לילד בן 10

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SECOND OPINION

    ד``ר אבי שפירא
    26/04/2008

    שלום תמר השאלות שלך הם כבדות משקל ולדעתי כדאי לפנות להערכה שניה (זה מקובל בין אנשי מקצוע) כדי לדעת האם הטיפול אותו מקבל בנך הוא הטיפול האופטימלי. אגב לשאלתך ההשמנה יורדת לאחר הפסקת הריספרדל. איני יודע אם הילד מקבל טיפול רגשי וההורים בהדרכה מסודרת בנוסף לטיפולים התרופתיים אני רוצה לקוות שכן כי בהחלט מדובר בבעיה מורכבת המצריכה התערבות רב מערכתית ובודאי לא רק תרופתית. בברכה אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי יש ילד כזה....

    אמא מנוסה
    18/05/2008

    אבל טיפול בפרוזק הופסק אחרי שבועיים עקב תופאות לוואי אבל כפי שהסביר לי הפסיכיאטר הפרטי שמטפל בו שטיפול פסיכולוגי קוגנטיבי התנהגותי מהווה תחליף לפרוזק.
    התחלנו ריטלין ומצב השתפר פלאים וזה כולל גם את הדימוי העצמי של הילד ,כי במקום להיות ילד "בעייתי" שכועסים עליו הוא הפך לתלמיד הכי טוב בכיתה,מקבל מלא משובים חיוביים בבית ספר ובבית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו