מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון או גיל התבגרות?אנונימית20/04/2015
שלום,
יש לי ילד בן 17.5 , בכיתה י"א, נשאר שנה בגן בשל מצב ריגשי שהיה קשה לו להיפרד מאיתנו, ההורים. בנוסף הוא מכור לקבוצת כדורגל אשר משפיעה על חייו, אם הקבוצה מנצחת אז הוא במצב רוח ואם מפסידה הוא לא הולך לביה"ס ולא קם מהמיטה. השנה נכח יותר בבית מאשר הלך לביה"ס, אם אנחנו לא מאפשרים לו לנסוע למשחק בשל מזג אוויר או בשל מרחק הוא הופך את הבית שובר את החדר שלו , משקופים יוצאים מהמקום , התפרצות זעם בלתי נשלטת, היות ולא יכלנו לשלוט עליו הזמנו משטרה כדי להרגיע אותו, מצבו הולך ומדרדר וכיום מזה כחודש הוא בכלל לא הולך לבית הספר מה שפעם היה הולך לסירוגין יום יומיים בשבוע.
נכון להיום מזה כחודש ימים הוא ער כל הלילה והולך לישון בשש שבע בבוקר,הפך את היום ללילה ואת הלילה ליום, לא נפגש עם חברים כי אין לו, מוותר על הלימודים, מתלונן על עייפות וכאבי ראש.
קבוצת הכדורגל הפסידה אתמול הוא חזר מהמשחק וזרק שוב דברים בחדרו, השכנים עלו והתלוננו שאם לא יפסיק יזמינו משטרה ואז נרגע
שאלתנו היא מה עלינו לעשות? הוא אינו מדבר איתנו ולא מוכן לשתף פעולה
אודה לעזרה, המשפחה הנואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון או גיל התבגרות? - תגובה
ד``ר אליהו סמואל11/05/2015לאנונימית שלום
זה כלל לא גיל התבגרות. מקרים בעצמה ובדרגה המתוארת כמו גם נוכחות הפרעת תפקוד מחייבת טיפול עומק ולרוב באשפוז.
יש לגשת ומייד לאיש מרצוע לצורך ייעוץ.
דר סמואל אליהו
פסיכיאטר ילדים ונער
עמית במכון לפסיכואנליזה בת זמננו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התקפי חרדה קשים אצל ילדה בת 12.5 בתקופת הקורונה
עצירות לבת 7 עם הורים גרושים
אילמות סלקטיבית אצל ילדה בת 6
אימפולסיביות ואלימות סלקטיבית בגיל 8
חרדות לילד בן 13
הפרעת קשב וחצי כדור רספירדל
זיכרון (?) של השתתפות ברצח וחרדה בעקבות זאת
מרשם לתרופה מפחיתת חרדה אשמח לחוות דעת
בן 8 שרצה לדקור את המורה והילדים בכיתה היום
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
