ילדה במצוקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה במצוקה
    רינת
    24/09/2008

    אנחנו בשליחות בחו"ל כבר שנה רביעית. שלוש שנים היינו בבלגיה ועכשיו עברנו לארה"ב. בבלגיה בתי בת ה-10 היתה בסדר, אך מאז שעברנו לארה"ב בתי מראה סימני מצוקה קשים. בבוקר לקראת היציאה לבית הספר היא בוכה וטוענת שהיא לא סובלת את בית הספר, כבר למעלה מחודש היא נמצאת בבית הספר החדש ואינה מצליחה להסתגל, למרות שטוענים כי בית הספר הזה הוא הטוב ביותר באזור. היום למשל היא אמרה שהיא רוצה למות בגלל שאני מכריחה אותה ללכת לבית הספר. היא נראת ממש בדכאון אמיתי. היא לא ישנה טוב בלילות, היא כמה כמה פעמים בלילה. בוכה הרבה, ואין לה מצב רוח. האם כדאי לי לקחת אותה לרופא פסיכולוג או פסיכיאטר? היא גם מתנהגת מוזר, היא כל הזמן מנשקת אותי ואומרת לי שהיא אוהבת אותי בצורה מוגזמת. יש לציין שיש לה חרדת נטישה יחסית קשה לגיל שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה במצוקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון פסכיאטרי מקיף

    ד``ר אבי שפירא
    27/09/2008

    בהחלט איבחון יתן לך מענה לשאלותייך. אל תהססי. מהמעט שכתבת משברים כתוצאה ממעבר דירה, מדינה , שפה שונה בהחלט יכולים להשפיע על מצבה הרגשי של בתך. בברכה אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו