גנטיקה והפרעות אישיות ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גנטיקה והפרעות אישיות ?
    דנה מנתניה
    26/08/2009

    אני גרושה +3
    הגרוש שלי אובחן כסובל מהפרעת אישיות גבולית ונרקסיזם
    בתי הגדולה בת 13 אובחנה בבית בריטשר (מרכז לבריאות נפש לילדים ) כבעלת ADHD וODD עם איפיונים נרקסיסיטים.מטופלת בריטלין ולאחרונה התחלנו גם בריספרדל חצי כדור.
    בני האמצעי(9) אובחן עם ADD
    ובני הקטן (5) מגלה סימנים כבר מזמן להפרעת סרבנות
    בהריון עם בני הקטן התלגלתה טרנסלוקציה בין כרומוזום 1 וכרומוזום 19 . נאמר לנו שאם איננו נושאים את אותו מטען גנטי מומלצת הפלה .
    אולם הגרוש שלי נמצא עם אותו מטען גנטי ואותה טרנסולוקציה.

    כיוון שבני האמצעי שנולד מהפריית מבחנה מתנהג שונה מהשניים האחרים לחלוטין.

    (הבת הגדולה והבן הקטן עם הפרעת סרבנות ובנוסף דומים חיצונית מאוד .
    שאלתי היא האם הפרעות אישיות נרקסיזם והתפרצויות זעם הן גנטיות .?
    האם נערך מחקר לגבי מבנה הכרומוזומים באנשים עם הפרעות אישיות כאלו?

    בתודה מראש האם המיואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גנטיקה והפרעות אישיות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישיות וגנטיקה

    ד``ר אבי שפירא
    27/08/2009

    שלום רב לך
    בהחלט כיום חושבים שהמרכיבים הגנטים הם לא רק במחלות שונות אלא גם בתכונות אופי במבנה אישיות והפרעת אישיות. לא ידוע לי על מחקר שבדק כרומוזומים והתאמה להפרעת אישיות . בברכה ד"ר אבי שפירא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו