מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה עושים ?אני04/09/2009
בס"ד
בני בן ה5 וחצי אובחן גם בהפרעת adhdועיכוב מוטורי ,שפתי וליקויי למידה עי פסיכאטר ילדים ידוע הומלץ לשקול טיפול תרופתי ,אח"כ היינו אצל ורדה גרוס צור ונתנה לימרשם לרטלין 10 מ"ג ( אציין שבגן הפסיכולוגית והגננת חושבות שיתכן ולבני בנוסף להפרעת קשב גם הפרעה על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוהה גם הנירולוגית וגם הפסיכאטר שללו (בפגישה של תצפית שעה אחת )התחלתי לפני 3 ימים לתת לילדי רטלין 5מ"ג (בעצת הרופאה לעלות בהדרגה)בבוקר ב7:30 בבוקר .בעיתי כשבני מגיע הביתה ובעיקר בשעות אחה"צ המאוחרות מ5 ואילך לערך בני בוכה לעיתים קרובות בבכי משתנק (שלא היה לו)צועק לא מצליח לשלוט בעצמו לא מצליח להרגע וגם הסרבנות עולה לפסגות חדשות שלא היו לא רוצה כלום הוא אומר(גם על דברים שהוא אוהב) וכן מידת הסבלנות הפתיל גם הרבה יותר קצר ואי שקטנ .האם זה אפקט הריבאונד , האם יש טעם להמשיך בתרופה לאור המצב?האם במקרה כזה ממשיכים לתת רטלין לטווח ארוך או שיש צורך לתת כדור מסוג אחר ?אודה לכם מאד על התשובה אמא מודאגת ? והאם הרטלין יכול לשנות אופיו של ילד כך שבלקיחה של טווח יותר רחוק ההתנהגויות הללו הופכות להיות טבע שני לילד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
ד``ר אבי שפירא06/09/2009שלום רב לך , בהחלט את מתארת את בנך שיש לו הפרעה מורכבת ולא פשוטה. חשוב לחזור לפסכיאטר המטפל במידה ורוצים לעשות שינוי תרופתי. כדור קצר טווח בד"כ יש לו יותר תופעות לוואי מאשר ארוכי הטווח . יש פחות ריבאונד במתן שלהם. האיבחון של הפרעה התפתחותית מסוג PDD היא מורכבת ולעיתים עובר זמן עד שמאבחנים סופית את האבחנה במיוחד בילדים מוכשרים אשר מוצאים דרכים לעקוף את הקשיים. לא תמיד קיימים כל הקריטריונים הברורים לאבחנה אך בהחלט מהמעט שכתבת יש מקום לאבחן שוב בעתיד את האבחנה הזו. בברכה ד"ר אבי שפירא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התקפי חרדה קשים אצל ילדה בת 12.5 בתקופת הקורונה
עצירות לבת 7 עם הורים גרושים
אילמות סלקטיבית אצל ילדה בת 6
אימפולסיביות ואלימות סלקטיבית בגיל 8
חרדות לילד בן 13
הפרעת קשב וחצי כדור רספירדל
זיכרון (?) של השתתפות ברצח וחרדה בעקבות זאת
מרשם לתרופה מפחיתת חרדה אשמח לחוות דעת
בן 8 שרצה לדקור את המורה והילדים בכיתה היום
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
