בעייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעייה
    שי
    19/09/2009

    שלום ד"ר,

    מאז שאני זוכר את עצמי אני פחות שמח מאנשים אחרים, פעמים רבות עם מצב רוח לא טוב, בעיקר בבקרים וכשיש לפני יום עמוס.

    אני די נלחץ מאירועים חדשים, הכרות של אנשים חדשים, בעיות וצרות לא מתוכננות מה שאולי מגביר את תחושת הדיכאון. בגלל הלחץ קשה לי נורא לעשות שינויים הגם שאני יודע שהם נחוצים ונכונים עבורי וגם להתפתח יותר מכל הבחינות. אני מתפקד בסדר גמור מבחינת עבודה וחיי משפחה אבל מרגיש שהייתי יכול הרבה יותר אם לא הייתי חרד כ"כ מכל שטות.

    בנוסף, יש לי לעיתים בעיות שינה ולכן לוקח פעם ב.. סטילנוקס. אני לוקח את הכדור כשעה וחצי לפני השינה ומשתלטת עלי תחושת היי אופטימית ונעימה :), אני לוקח הכל בקלות וכמובן שנרדם מהר מאוד.

    השאלות: א. האם מצבי כפי שתארתי מצריך לדעתך סוג של טיפול נפשי?

    ב. האם יש תרופה שבדומה לסטילנוקס תאפשר לי להשתחרר קצת בשעות היום מהלחץ וממחשבות מכבידות ולהיות קליל יותר לגבי החיים? אך שלא תפגע ביכולות המנטליות שלי



    מצפה לתשובתך

    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה דכאון וקשיי שינה

    ד``ר אבי שפירא
    22/09/2009

    הטיפול בבעיות שציינת מורכב מטיפול פסיכולוגי בד"כ קוגניטיבי משולב בטיפול תרופתי . איני יכול להמליץ על תרופה ספציפית מבלי לבדוק אותך אולם בהחלט יכול להיות שתרופה אשר מעלה סרוטונין יכולה לשפר את החרדות הדכאון והשינה גם יחד. אני מציע לך לפנות לפסכיאטר אשר יאבחן את קשייך באופן מעמיק ויתאים לך טיפול כולל. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו