אנא עיזרו לא יודעת מה לעשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנא עיזרו לא יודעת מה לעשות
    אנה
    21/11/2009

    שלום
    בני בן 4, והסימנים התחילן אצלו כבר בגיל 1.5 זה התבטאה בסרבנות בפחדים מחפץ מסויים. נעם הגיל זה עבר להתקפי זעם סרבנות, בילבול , התנהגות כמו פסיכוזות, לא יודע מה להחליט במצבים של התקפים. לפני שנה וחצי היינו אצל נוירולוג הוא אמר שאנו מגדלים טירן מישפחתי ונתן לקחת פסיפרולה פעמיים ביום 5 מ''ל. רוצה לציין שהוא ילד שחולה לעיתים קרובות: שיעול אסטתי, נזלת מוגלתית, וכו'. מטפלים בו בהכל כל המשפחה נותנת את כל הנשמה לקראתו. הוא נימצא בגן מגיל שנתיים, לפעמים זה גם מתבטאה בגן אומנם בתדירות נמוכה. רופא המשפחה טוען שזה יעבור עם הגיל אבל אני רואה שזה רק מחמיר ורע לו עם כל ההתנהגות הזאת הוא מעוצבן, מבולבל בוכה. רוצה לציין שהוא ילד מאד חכם אוהב את כל הפעילויות: חשבון, אותיות מבין ויכול לשבת שעות עם החוברות זאת אומרת לדעתי אין לו בעיית קשב וריכוז. אוהב מאוד טלויזיה, לצייר לגזור וכו'. בבית עדיין לא אוכל לבד ודורש שיאכילו אותו לפעמים עדיין עושה פיפי בתחתונים ומייד רץ לשירותים. בעיות שינה אין לו. ילד מאוד יפה: מתולתל זהב, עיניים כוחות כמו נסיך. אני לפני חודשיים ילדתי רואים שיש ביטוי של קינאה, לפעמים אומר תזרקו את רוני ( הבן השני)
    אני רוצה לציין שאני סובלת מפניק גיזורדר וחרדות+דיכאון ללא שום סיבה זה הגיע אלי בגיל 16 כרגע בת 28. אני אישה משכילה בעלת תואר שהי בביטכנולוגיה, עובדת בתפקיד של אחראחת תחום רפואי רגולטורי בחברת מכשירים רפואיים. כל ההריון הייתי על מינון של 2 סרוקסט = 40 מ''ג לא הינקתי. אצל אמא שלי יש גם את כל הסיפור הזה גם לפעמים נוטלת כדורים אנטידיכאוניים. לא יודעת מה לעשות כל הבית זה בלאגן אחד גדול
    בבקשה עזרו
    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשובה הדרכה והכוונה פעוט עם בעיות

    ד``ר אליהו סמואל
    21/11/2009

    לאנה שלום.

    הדימוי פסיכוזה אינה תורמת לתיאור.
    המסר שהנוירולוג העביר : ש"הילד טירן קטן והוא רשם פסיפלורה" כמובן שאינו רלוונטי, הטיפול בעריצות אינו פסיפלורה....זה מיועד יותר להורים מאשר לילד.
    המידע שמסרת עשיר ומשמעותי. אני יכול להמליץ לך עצה שלא תסולא מפז ,אנא, פני לאיש מקצוע שמבין בפסיכולוגיה של ילדים בגיל זה. אין ספק שיש היבטים חינוכיים ותובנות שאת יכולה ליהנות ובכך לקדם את בנך. רצוי לשתף גם את בן הזוג.
    הפניה לנוירולוג או רופא ילדים אינה תורמת באופן ישיר וכמובן שפסיפלורה לילד אינו הפיתרון היעיל.

    אני בטוח שאישה משכילה כמותך תוכל להפיק את המרב מעבודה טיפולית אצל רופא פסיכיאטר ילדים ונוער או פסיכולוגית קלינית .

    בהצלחה,
    ד"ר סמואל אליהו
    פסיכיאטר ילדים ונוער
    עמית במכון לפסיכואנליזה בת זמננו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לדוקטור

    אנה
    23/12/2009

    שלום דוקטור
    הייתי רוצה לישאול אותך אולי במיקרה אתה מכיר איזה שהוא פסיכיאטר או פסיכולוג ילדים קליני באזור אשדוד, או באזור המרכז

    בתודה מראש

    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתקשרי אלי למייל ואנסה לעזור לך

    ד``ר אליהו סמואל
    27/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו