האם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם
    שני
    17/01/2010

    האם יתכן שחולים בסכיזופרניה וליתר דיוק בסכיזואובססיב חשים פסיכוזה מתמדת שהתפתחה לאט במשך שנים, אבל לעולם לא חוו התקף פסיכוטי?

    האם מקרים כאלו יותר קשים לטיפול ועמידים יותר לתרופות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכוזה מתמדת שלא חשים אותה..

    ד``ר אליהו סמואל
    22/01/2010

    לניקול שלום

    הרעיון לפסיכוזה שלא חשים בה לא מופיעה בפסיכיאטריה הביולוגית. אולם בעולם הרפואי פסיכואנליטי -פיתוח של ממשיכי פרויד.. יש מושג מבנה אישיות פסיכוטי- כאשר ההתפרצות עלולה להתפרץ במהלך הזמן. מדובר בתפיסה אחרת מתפיסת ה-dsm. לפי ביון למשל לכל אדם מרכיב פסיכוטי באישיותו השאלה אינה אלא רק המינון ומידת החשיפה.

    מצבים אילו אינם ברי טיפול בתרופות. אין שינוי אישיות בתרופות.... מאידך התרופות עוזרות בעיקר לסימפטומים החיובייים כלומר הבלבול וההלוצינציות ומחשבות השווא.

    ד"ר סמואל אליהו
    פסיכיאטר ילדים ונוער
    עמית במכון לפסיכואנליזה בת זמננו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו