מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן 12.5 עם סף תסכול מ א ד נמוךגפן.24/01/2010
שלום רב,
בני בן ה-12.5 סובל מהפרעת קשב וריכוז, מטופל בריטלין sr אבל לא זאת הבעיה.
הבעיה האמיתית שלו היא ההתמודדות עם הילדים בכיתה, סף התיסכול שלו נמוך מאוד בעיקר מהפסדים במשחקי חברה (משחקי כדור וכו') , הוא ילדותי ובוכה מכל דבר .
לפני שנה טופל בסדנא קבוצתית שמעביר פסיכולוג קליני, חוץ מהעלות המאד גבוהה לבני היקר לצערי זה לא עזר.
מה עוד אני יכולה לעשות כאשר הילד מסרב ללכת לשיחות של אחד על אחד עם פסיכולוג.
בכיתות הנמוכות הדבר לא הורגש והילד היה מאוד אהוב וחברותי ואפילו תלמיד בין המצטיינים של הכיתה.
בשנת הלימודים הקרובה הוא אמור לעלות לחטיבת הביניים ושם זאת לא חממה כמו בביה"ס היסודי
לאן כל זה נעלם?...........
עצתכם בבקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוגמה מצוינת לצורך בטיפול בגיל צעיר
ד``ר אליהו סמואל24/01/2010לאמא שלום,
אני מכריז בתשובות רבות כי הטיפול הריטלין אינו מספיק ויש לעבוד גם על המרכיב הרגשי.
יש להניח שהטיפול הקבוצתי היה רעיון טוב אולם לא מספק.
בגיל זה יש קושי בגיוס הילד לטיפול....וזאת בעיה.
יש להתיעץ עם גורמי היעוץ והפסיכולוגיה של בית הספר. אפשר גם עם אנש מקצוע שמחוץ לבית הספר. יש לדעת שאחר גיל ההתבגרות מתרחשת התמתנות בהתנהגות אולם מתהווה צלקת כל שהיא. כדי להקטין את הצלקת רצוי לבחון קווי טיפול. יש גם גישה של הדרכת הורים להכוונת הילד כאשר הילד אינו חפץ בטיפול.
בהצלחה,
ד"ר סמואל אליהו
פסיכיאטר ילדים ונוער
עמית במכון לפסיכואנליזה בת זמננו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
גפן.26/01/2010זאת אומרת שאני יכולה להיות רגועה שלא פיספסתי את הרכבת ושגם בגיל ההתבגרות אפשר להתחיל לטפל.
כי הייסורים שלו הוא גם שלי (ואולי כאמא אף יותר)
תודה על עצתך, כבר התחלתי בגיוס פסיכולוגית לכל המשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן זאת דעתי
ד``ר אליהו סמואל26/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת ו ד ה
גפן27/01/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התקפי חרדה קשים אצל ילדה בת 12.5 בתקופת הקורונה
עצירות לבת 7 עם הורים גרושים
אילמות סלקטיבית אצל ילדה בת 6
אימפולסיביות ואלימות סלקטיבית בגיל 8
חרדות לילד בן 13
הפרעת קשב וחצי כדור רספירדל
זיכרון (?) של השתתפות ברצח וחרדה בעקבות זאת
מרשם לתרופה מפחיתת חרדה אשמח לחוות דעת
בן 8 שרצה לדקור את המורה והילדים בכיתה היום
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
