מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחפשת פסיכיאטרדנה עינת25/01/2010
משהי מאד קרובה אלי אובחנה כסובלת ממניה דיפרסיה ,
מכיון שאני מכירה אותה באופן אישי , וכן יש לי מעט ידע בנושא האבחון נראה לי מוטעה ,
שאלה 1 הבחורה היתה בדכאון זמן ממושך , ואז נתנו לה כדורים , ופתאום התפרץ לה מין התקף של האי כזה , וכן בזמן שהיא היתה במצב הנ"ל היא לא התנהגה כמו שלמיטב ידיעתי אמור להתנהג בן אדם עם מניה דיפרסיה , כלומר היא היתה הרבה יותר פעלתנית מתמיד , אבל בשום אופן לא תכננה תכנונים גרנדיוזיים מידי , או חסרי קשר למציאות ,
האם נקודות אלו יכולות להורות שהאבחון מוטעה , ונקבע על סמך מידע שגוי של ההורים או הילדה , או על סמך פסיכיאטרית גרועה
2 מבקשת המלצה על הפסיכיאטר הכי טוב ששמעתם עליןו אי פעם , רב הפסיכיאטרים
בבקשה תענו לי בהקדם , אני לא מצליחה אפילו למצוא קצה חוט
תודה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנו מנועים מפרסום באתר .אבל.....
ד``ר אליהו סמואל25/01/2010לדנה שלום,
1. יש ווריאציות שונות להפרעה ולא הכול הולך לפי הספר...... לכן כל עיון מחייב היכרות מעמיקה עם סיפור ההפרעה ומעקב אחר התפתחותה.
2. רב פסיכיאטרים..?..האם יש בכלל כזה? כל חסיד והאד"מור שלו..... בכל אופן קבלות לניסיון, והצלחה מקצועית הינה הפרופסורה, הדבר אינו מדויק לחלוטין , ויש שיחלקו עלי ובצדק,אולם יש בכך משהו , במיוחד ביחס לאבחון לפי ה-DSM למי שמאמין בו ( אני פחות) , וכן ביחס לטיפול תרופתי.
אנשי מקצוע שהיו מנהלי מחלקות ילדים ונוער בבית חולים פסיכיאטרי והגיעו לרמת פרופסורה נחשבים לכאלה. יש בארץ כמה מומחה מסוג זה, אולם מספרם מועט. ואחד שהוא פרופסור ומנהל מרכז מחקר בתחום התרופות ועוסק בפסיכיאטריה של הילד. מאחר והוא יחיד אני מרשה להזכיר את שמו - פרופסור אבי וויצמן.
מקווה שעניתי,
בהצלחה,
ד"ר סמואל אליהו
פסיכיאטר ילדים ונור
עמית במכון לפסיכואנליזה בת זמננו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר סמואל , אשמח מאד לדעת איך
דנה עינת26/01/2010אם יש בעיה בפרסום באתר אתן כתובת מייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד``ר אליהו סמואל26/01/2010המלצות מסוג זה גוררות תחושות קיפוח וחצאי אמיתויות ואנו משתדלים למנוע זאת.
אין אנו מעונינים בהטעיות או הטרדות של אנשים אשר עלולים להוליך אותך שולל, ולכן אין אני יכול להמליץ על מייל.
באם את מתעקשת אנא תפני אלי אישית למייל שלי ואנסה לעזור, יתכן ואפנה אותך לעמיתי ד"ר אבי שפירא באם מדובר בצפון המדינה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שעתך על שיטות הטיפול של פרופ'
רספוטין26/01/2010אבי ויצמן?
האם הוא בוחן שיטות טיפול שונות לפני טיפול תרופתי?
זה שהוא כיהן בתפקיד של מנהל מחלקת ילדים פסיכיאטרית עומד רק לרעתו,הווה אומר שהנסיון שלו הוא בטיפול תרופתי בלבד ואליו הוא יכוון.
כמו כן כיצד יכול אדם לחיות עם מצפונו לתת לילדים חסרי ישע כדורים פסיכיאטרים ביודעו את השפעתם על מבוגרים כל שכן ילדים.
יש צורך לבקר במחלקה שלו ולראות את המצב של המטופלים שם,אם הם מחייכים אז אכן סימן שהוא ניהל באנושיות את המחלקה.אם תראו אותם מדוכאים ושפופי ראש יש להתרחק מהפרופ' הזה גם אם הוא היה מנהל מחלקה ויש לו פרופסורה,הוא לא אנושי ויש להתרחק ממנו.
רספוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה צודק חלקית
ד``ר אליהו סמואל26/01/2010אבל אין קנה מידה אוביקטיבי אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התקפי חרדה קשים אצל ילדה בת 12.5 בתקופת הקורונה
עצירות לבת 7 עם הורים גרושים
אילמות סלקטיבית אצל ילדה בת 6
אימפולסיביות ואלימות סלקטיבית בגיל 8
חרדות לילד בן 13
הפרעת קשב וחצי כדור רספירדל
זיכרון (?) של השתתפות ברצח וחרדה בעקבות זאת
מרשם לתרופה מפחיתת חרדה אשמח לחוות דעת
בן 8 שרצה לדקור את המורה והילדים בכיתה היום
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
