בני בן ה-11 עם הפרעת קשב וריכוז

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן ה-11 עם הפרעת קשב וריכוז
    שרה
    01/02/2010

    בני בן ה-11 הוא בכיתה ו' מטופל בריטלין 10 מג , מה שקורה איתו שהוא פשוט לא רוצה ללמוד בכלל, ואפילו כאשר מגיע לכיתה אינו מוציא את ספרי הלימוד וכל הזמן עושה עבודות יצירה.
    אני מיואשת וגם המורה , לא יודעת איך להגיב ומה לעשות איתו, בנוסף הוא מדי פעם לא שולט על צרכיו ועושה בתחתונים (אי שליטה בסוגרים) איני יודעת מה לעשות איתו ???? האם יש לך עצה בשבילי או הכוונה??????
    תודה משרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת קשב מלווה באנקופרזיס

    ד``ר אבי שפירא
    03/02/2010

    הפרעת קשב היא הפרעה מורכבת ולעיתים שכיחות מלווה לה הפרעה נוספת ( תחלואה נילווית) . במקרים כאלו הקשיים הם יותר מורכבים גם ברמה האישית וגם ברמה המשפחתית. לדעתי חשוב לבצע הערכה מקיפה של המצב אצל פסכיאטר ילדים ולהתאים טיפול כולל גם פסיכולוגי, גם משפחתי וגם אולי לנסות משהו תרופתי אחר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו