אמא לוחצת - לוחצת מידי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא לוחצת - לוחצת מידי
    ללא שם
    25/03/2011

    אמא שלי אמרה לי כמה וכמה פעמים שעליי ללכת להתייעץ עם פסיכיאטר או פסיכולוג.
    אני כל הזמן חושבת שאני שמנה מידי, כי כל הילדים בסביבתי רזים מאוד. גובהי 1.68 ואני שוקלת 65 ק"ג. אני שונאת להישקל כי אני שונאת לראות את המשקל, אבל בכל זאת אני שוקלת את עצמי כל יום. בנוסף אני חוטפת פאניקה בכל פעם שאני שומעת את המילה "מבחן" בבית הספר, וכשאני מקבלת מתחת ל90 במבחן אני ממש נכנסת לדיכאון. בזמן מבחנים אני לא מצליחה להתרכז ולפעמים אני צריכה לקרוא אותה שורה 10 פעמים עד שאני מבינה מה כתוב שם. מה שמפריע לי זה בדרך כלל רעש, ושמיעת מוזיקה עוזרת לי להתרכז. הבעיה היא שאסור לשמוע מוזיקה בזמן מבחן. אני מאוד פוחדת להיכשל, ומרגישה שכולם לוחצים עלי יותר מידי. אני מפחדת לקבל "נכשל" בתעודה, מפחדת שכולם יישנאו אותי ומפחדת לעשות משהו לא בסדר. אני חוטפת כאבי בטן מטורפים כל כמה ימים, ואחרי רשימת בדיקות ארוכה הרופאה לא יודעת מה קורה. היא אמרה שזה אולי בגלל הלחץ שלי.
    אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי, והאם עליי להקשיב לאימי וללכת לפסיכיאטר.
    אשמח לתשובה.
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא לוחצת - לוחצת מידי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא לוחצת - לוחצת מידי - תגובה

    ד``ר אליהו סמואל
    27/03/2011

    לנערה שלום

    את יכול לפנות לפסיכולוג קליני או לפסיכיאטר ילדים לפי רוחך. יש לזכור שכל פסיכיאטר הוא גם פסיכולוג.
    יש להניח שתעזרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו