מתוסכלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכלת
    דנלה
    21/02/2012

    שלום רב!
    יש לי בן 14 שעברה עליו תקופה של חודשים מאוד קשים שאנחנו כהורים התחלנו לדאוג.
    למזלנו הבן שלנו מאוד פתוח ולפני יומיים הוא התפרץ בבכי נוראי וסיפר לנו שכבר לפני שנתיים הוא מרגיש משיכה לבנים וגם לבנות , כמובן שחיבקנו וחיזקנו אותו. למרות שאנחנו יודעים שברגע שיגלו בסיבבה המשפחתית והחברית החיים של הבן שלי יהיו קשים וגם שלנו.
    שאלתי היא:
    האם בגיל כזה כבר אפשר לדעת בברור את הזהות המינית?
    האם יש לזה שם שזה גם בנים וגם בנות?
    למי צריך לפנות לקבל ייעוץ ועזרה?
    דרך אגב לי כאמא מאוד מאוד קשה לקבל את הבשורה למרות שאתן את נשמתי לבני שאני כל כך אוהבת אבל יחד עם זאת מאוד קשה לי לקבל את הבשורה!!!
    אשמח לשמוע את המלצותיך.

    המון המון תודה

    דנלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסכלת - תגובה

    ד''ר יעקב מאיר וייל
    21/02/2012

    דנלה,
    זה בטח גיל טוב לחפש בתוך עצמך מי אתה ומה אתה.
    מה שהו סיפר לכם מבלבל גם אותו וגם אתכם.
    לטעמי נכון חהיה למצוא יועץ משפחתי בסביבתכם ולהידבר בעזרתו.
    זיכרי זה שהוא מגורה מינית מגברים כמוהו לא קובע תוצאה אלא מהלך בדרכו. לכי עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו