מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהastrix02/12/2008
שלום לך דוקטור יש לי חברה שלוש שנים ואהבתי אותה אותה מאוד אך שהתגייסתי לצבא קרה לי מקרה מוזר מאוד נכסתי למקלחות והתקלח שם גבר ולא הרגשתי שום משיכה או שום רצון להיות איתו ויום למחרת התחלתי לחשוב שאולי אני הומו במשך תקופה ארוכה של שלושה חודשים שאני מתעניין בודק חוקר את הנושא התחלתי לפחד מזה וגם התחלתי להרגיש חוסר וודאות מוחלטת לגבי הנטייה המינית שלי שלפני כן הייתה לי ברורה מאוד היום אני מרגיש שחסר לי משהו באהבה שלי לחברה זה משפיע עליי מאוד כול הנושא הזה קראתי את המודל של קאס ונבהלתי מאוד ממה שהיא כותבת שם נכנסתי לסרטים וכול הזמן הזה אני במחשבות בדיקות והתעניינות גם היום בצבא שאני נכנס למקלחות אני לא מרגיש שום משיכה לגברים הערומים אבל השאלה האובססיבית לא עוזבת אותי לפני כול המקרה הזה הייתי מסתכל על בנות ונמשך אלהם והייתי פלרטטן מאוד היום אני כבר לא שם לב לזה וזה מפריע לי אני לא נמשך לגברים אבל מצד שני גם אין לי את המשיכה לנשים שהייתה לי קורה לי דבר מוזר מאוד לא חשבתי שזה יקרה דווקא לי כי מאז שאני בגיל 14 יודע שאני נמשך לנשים ונשים תמיד היוו מושכות אותי ומגרות אותי והיום זה חסר לי אולי זה בגלל הסרטים שהכנסתי לעצמי לראש או מה אני כבר לא יודע דוקטור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר astrix
ד''ר יעקב מאיר וייל03/12/2008אני ממש לא יודע מה לענות לך. סרטים זה מה שיש לך בראש. כעת אתה לא זה ולא זה ומפחד יותר מאשר עושה.
מצא לך עזרה .לא במסך כי אין תשובה לבמאי תסריטן על המסך הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
