שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    astrix
    02/12/2008

    שלום לך דוקטור יש לי חברה שלוש שנים ואהבתי אותה אותה מאוד אך שהתגייסתי לצבא קרה לי מקרה מוזר מאוד נכסתי למקלחות והתקלח שם גבר ולא הרגשתי שום משיכה או שום רצון להיות איתו ויום למחרת התחלתי לחשוב שאולי אני הומו במשך תקופה ארוכה של שלושה חודשים שאני מתעניין בודק חוקר את הנושא התחלתי לפחד מזה וגם התחלתי להרגיש חוסר וודאות מוחלטת לגבי הנטייה המינית שלי שלפני כן הייתה לי ברורה מאוד היום אני מרגיש שחסר לי משהו באהבה שלי לחברה זה משפיע עליי מאוד כול הנושא הזה קראתי את המודל של קאס ונבהלתי מאוד ממה שהיא כותבת שם נכנסתי לסרטים וכול הזמן הזה אני במחשבות בדיקות והתעניינות גם היום בצבא שאני נכנס למקלחות אני לא מרגיש שום משיכה לגברים הערומים אבל השאלה האובססיבית לא עוזבת אותי לפני כול המקרה הזה הייתי מסתכל על בנות ונמשך אלהם והייתי פלרטטן מאוד היום אני כבר לא שם לב לזה וזה מפריע לי אני לא נמשך לגברים אבל מצד שני גם אין לי את המשיכה לנשים שהייתה לי קורה לי דבר מוזר מאוד לא חשבתי שזה יקרה דווקא לי כי מאז שאני בגיל 14 יודע שאני נמשך לנשים ונשים תמיד היוו מושכות אותי ומגרות אותי והיום זה חסר לי אולי זה בגלל הסרטים שהכנסתי לעצמי לראש או מה אני כבר לא יודע דוקטור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • astrix

    ד''ר יעקב מאיר וייל
    03/12/2008

    אני ממש לא יודע מה לענות לך. סרטים זה מה שיש לך בראש. כעת אתה לא זה ולא זה ומפחד יותר מאשר עושה.
    מצא לך עזרה .לא במסך כי אין תשובה לבמאי תסריטן על המסך הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו