מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ראיון- נערות בהריוןלי17/02/2009
הי, אנו מצלמים לטלויזיה ראיונות עם נערות שנכנסו להריון ומחפשים נערה שתסכים לדבר (אפשר בהצללה) ונכנסה להריון- בין אם החליטה לעבור הפלה/ ללדת את הילד ולגדלו או למסור אותו לאימוץ. אשמח אם תיצרו עימי קשר בהקדם לקבלת פרטים נוספים לי 0505436778
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לי
ד''ר שבתאי רומנו18/02/2009לי קיים חיסיון רפואי על כל מטופלת . ואסור לחצות קו זה ולכן איננו יכולים לשתף פעולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרום בתוליןאניה15/02/2009
שלום, אני בת 15 ויש לי כמה שאלות:: אוננתי לפני שנה(הכנסתי אצבע) וכשהוצאתי את האצבע ירד לי קצת דם( לא ידוע לי בדיוק הכמות כי הייתי בתוך המים)..עכשיו השאלה שלי היא קרום הבתולין שלי נקרע? והאם יש סיכוי אם אקיים יחסי מין בעתיד( בערך 10 שנים) ירד לי שוב דם? הגבר שאני שוכבת איתו יוכל לדעת שאני לא בתולה? כשאני מסתכלת לתוך הנרתיק דרך מראה אני רואה קרום כזהה בצבע לבן..זה קרום הבתולין? מקווה שתענה על כל השאלות תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאניה שלום,
ד''ר יעקב אורבך17/02/2009כל כך הרבה שאלות...
ייתכן שקרום הבתולין נקרע מעט, סביר להניח שלא לחלוטין. קיימת גם אפשרות שקרום התולים הורחב.
ייתכן מאד שירד דם, אבל, ייתכן שלא יירד דם אם המגע המיני יהיה עדין ואיטי.
אייני יודע אם בן הזוג שלך ירגיש או לא. הכל תלוי בכמה הורחב קרום הבתולים.
לקרום הבתולים צבע ורוד ולא לבן. ולכן אייני יודע מה את רואה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנס
נועה24/02/2009דר שקרום הבתולים נקרע אפילו אם יוצא מעט דם צריך דם ממש אדום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה?חסוי15/02/2009
שלום קוראים לי רוני ואני בת 14 אתמול ראיתי במקלחת שיצאו לי פצעים באיבר המין מה אני יכולה לעשות והאם יש צריכה להיבדק ואיפו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרוני שלום,
ד''ר יעקב אורבך17/02/2009שאלה של ראיה אינה לפתרון באינטרנט. הייתי מציע לך לפנות לרופא/רופאת נשים ולהוועץ בה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנועה14/02/2009
האם העובדה שבימים שאחרי הסקס הרגשתי נפוחה יכולה להיות סימן להריון (למרות שהשתמשנו בקונדום)??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה שלום,
ד''ר יעקב אורבך17/02/2009לא סביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףנועה14/02/2009
שכבתי החודש עם חבר שלי פעם אחת שאחריה הוא בדק את הקונדום (אני לא לוקחת גלולות) והוא היה תקין לחלוטין והוא גם לא זז בזמן הסקס... למרות זאת המחזור שלי מאחר כבר ב42 ימים!! יש לציין שחודש שעבר הייתי בטירונות והמחזור שלי הקדים בכמה ימים.. האם באמת יש סיכוי לכך שאני בהריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה שלום,
ד''ר יעקב אורבך14/02/2009אם קיימת יחסי מין תמיד יש סיכוי שאת בהריון.
אם הקונדום שלם ולא נפל, הסיכוי קטן. אבל לדעתי יש מקום לבדיקת הריון, מאד פשוטה ולא עולה הרבה.
ויותר חשוב יש מקום להתחיל גלולות למניעת הריון. אם את בטירונות, אז את לא תינוקת. קחי אחריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהההTal12/02/2009
היי אני טל ואני בת 15. קיבלתי מחזור לפני שנתיים וחצי, אני בכיתה י'. הגובהה שלי 169. משקל -60 ויש דבר אחד שממש מציק ליוהוא החזה שלי אני לא יודעתת.... אני מרגישה שהוא פשוט לא גדלל .. מגיל 12 הוא גדל טיפה ממש טיפה וזה הפסיק .. אם אני רוצה לבדווק את העניין הזה .. ואם אני חושבת שיש לי בעיה בהתפתחות או משהו כזה למי עליי לפנות? לרופאת נשים או מה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר tal
ד''ר שבתאי רומנו12/02/2009טל אני לא חושב שיש בעייה ניתן להבדק אצל רופא המשפחה שיכול להעריך את התפתחותך. בד"כ שנתיים לאחר קבלת המחזור מגיעים לשיא ההתפתחות. יתכן והערכה שלך אינה אובייקטיבית ולכן כדאי להבדק אצל רופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לא סדיראני11/02/2009
שלום ד"ר אני חוששת ,אודה לך אם תשיב לי על השאלות שלום בתאריך 18.01 קיבלתי מחזור ובתאריך12.2 קיבלתי שוב פעם(בדרך כלל אני מקבלת כל 27 יום) השאלות מה יכול להיות הסיבה למחזור לא סדיר? מדוע המחזור פחות אדום ויותר מימי? שאלה אחרונה במידה ואני הולכת לרופאת נשים האם היא תצטרך לעשות בדיקה גניקולוגית? תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני שלום,
ד''ר יעקב אורבך12/02/2009חסרים כל כך הרבה פרטים.
בת כמה את? האם את מקיימת יחסי מין?
מאופי השאלות אני מבין שאינך מקיימת יחסי מין, אז אין לך כל סיבה לדאגה.
ואם כן, גם אם תלכי להבדק אצל רופאת נשים, שום דבר לא ייעשה בניגוד לרצונך, או בלי הסבר מקדים ומפורט קודם כל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזוראמא מודאגת11/02/2009
שלום, בתי בת 10.5 , בעלת נצנים של חזה, כמו כן עם מעט שערות במפשעה ובבית השחי, קניתי לה את 2 הספרים שהמליצו באתר, "איילת מקבלת" וכן את הספירון הקטן על גיל ההתבגרות, היא קיבלה לפני שבועים מחזור שנמשך כמה הימים , ואתמול שוב קיבלה מחזור דרך אגב יחסית היא קיבלה את הנושא הזה קצת באי רצון והיא כם התלוננה מדוע היא מתפתחת כל כך מהר אבל אחרי קריאת הספרים הללו היא קצת נרגעה נראה לי שזה גיל יחסית מוקדם בקשתי וגם קבלתי הפניה מרופא המשפחה לצילום כך היד וכן להפניה לרופאת אונדיקרנולוגיה. . האם צריך גם ללכת לרופאת נשים? האם לא צריך לחשוש שהמחזור שלה מגיע בתדרות כל כך גבוהה.? האם זה הולך להיות עכשיו לדבר קבוע או זה יכול להפסק לכמה חודשים.? גובה שלי הינו 169 ובעלי הוא 174 האם הצמיחה שלה והתפתחות שלה תעצר בגלל זה? או בגלל שאנו זוג גבוהים יחסית אז קבלת המחזור בגיל כה מוקדם לא תשפיע. אנא עני לי בבקשה אמא מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא המודאגת שלום,
ד''ר יעקב אורבך12/02/2009נתת לנו פרטים אודותייך ואודות בעלך, לא אמרת מה גובהה של הילדה ומה משקלה. לנתונים אלה חשיבות רבה.
אייני חושב שיש מקום בשלב זה לברר בצילום כף היד מה גובהה העתידי של בתך.
במידה והינך מודאגת, הרופא המתאים הוא אנדוקרינולוג ילדים. אני בטוח שתמצאי את האדם המתאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחזור
אמא מודאגת13/02/2009תודה, בתי שוקלת 38 ק"ג וגובהה הוא140 , לא ענית לי על השאלה האם זה בסדר ומקובל שהיא קיבלה מחזור ב 20/1 וזה נמשך כמה ימים ושוב ב 10/2 ושוב לכמה ימים. האם זה הולך להיות כך כל הזמן , זמנים כל כך קרובים אחד לשני ? תדירות כל כך גבוהה.? האם צריך ללכת גם לרופאת נשים? חוץ מהמלצה לגשת לרופאת אינוקרינולוגיה ילדים אנא ענה לי שוב תוחדה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאם המודאגת שלום,
ד''ר יעקב אורבך14/02/2009משקלה הנמוך של ביתך מסביר מדוע הוסת יהיה לא סדיר תקופה ממושכת. התופעה תסתדר ברגע שתעלה מעט במשקל. אין סיבה לדאגה כל זמן שהוסת מגיעה בתדירות נמוכה, כלומר אחת לחודש חודדשיים או יותר. מחזור סדיר יגיע עם הזמן.
במידה והדימום תכוף יותר, או חזק מאד , יש לפנות לרופא נשים. בשלב זה, אם זה המצב אייני מוצא סיבה לפנות לרופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחסוי11/02/2009
היי אני בת 14 וקצת אני מקבלת את המחזור בערך שנה וחצח הווסת שלי לא סדירה לפעמים 20 ומשהו יום ולפעמים אפילו חודש, אני מתאמנת קבוע באירובי ריקודים מתיחות וכאלה... רציתי לדעת עם זה קשור והאם זו תופעה חריגה?! תודה מראש=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסוי שלום,
ד''ר יעקב אורבך12/02/2009אייני חושב שיש לך איזו שהיא בעיה.
אם את עוסקת בספורט, במיוחד, אם מדובר בעסוק אינטנסיבי בספורט, הרי שמשקלך בודאי נמוך.
משקל נמוך עם מסת שומן קטנה עשויים לגרום לעכוב בקבלת הוסת, או למחזורים לא מסודרים. אין סיבה לדאגה הדבר יסתדר בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור חודשיאמא מודאגת08/02/2009
שלום אני בת שבע עשרה וחצי קיבלתי מחזור בגיל 17 יש לי בעיה של דימומים בלי הפסקה בתחילה דימומים די קשים של 6 ימים ואחר כך כתמים חומים כהים עד התאריך הבא ואז שוב הכל חוזר על עצמו אין הפסקה הרופא אמר שככה זה יכול להיות שמקבלים מחזור בגיל 17 ואמר שאם זה ימשיך אצטרך לקחת גלולות אשמח אם תוכל להציע לי מה לעשות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוקיי
ליבי20/02/2009במצב כזה אני התחלתי עם הפמינט. הגלולות עזרו לי לבעיות האלו.. האם יש סיבה שלא תקחי גלולות בעצם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאמא המודאגת,
ד''ר יעקב אורבך21/02/2009עצתו של הרופא טובה.
הייתי מבצע בדיקת דם לראות האם יש לך בעיה של חוסר דם.
בגילך הייתי כבר מתחיל לטפל בך בגלולות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא מודאגת
ד''ר שבתאי רומנו22/02/2009ובכן במידה ונבדקה ע"י רופא נשים והסיבה לדימומים אכן על רקע של חוסר בשלות של המערכת ההורמונלית ונשללו סיבות אחרות לדימומים הטיפול בגלולות בד"כ הוא פתרון טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםגל08/02/2009
אני בת 17 ויש לי חבר חצי שנה. אנחנו חושבים על קיום יחסי מין אבל אני מרגישה לא בנוח עם הבנה של איבר המין שלי. השפתיים הפנימיות קצת בולטות. זה נורמאלי? ומה אפשר לעשות לגבי זה? (אני לא מרגישה ככה בנוח)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנגה שלום,
ד''ר יעקב אורבך08/02/2009לאיבר המין יש מבנה המשתנה מאחד לשני בדיוק כמו האף, האוזניים, או כל איבר אחר בגוף.
אין שום סיבה שבעולם שתחושי במבוכה מצורתו של איבר המין שלך.
השינוי בצורה לא יפריע לך לקיים יחסי מין, ובעתיד ללדת ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזורסיוןןןן06/02/2009
שלום ! אני בת 16 ולפני כ 3 וחצי שמנים קיבלתי מחזור. הוא היה סדיר והגיע כל 21 יום. עכשיו הוא מגיע בערך כל 31 יום ויכול ליהיות ביום ה32 33 34 35. חודש שעבר קיבלתי ביום ה33 . ובחודש הזה זה כבר היום ה32 ועדיין אין.ואין לי שום סימנים שהוא צריך לבוא. אין לי בככל כאבים שזה מאוד נדיר. תמיד ליפני המחזור יש ליכ כאבים נוראיים והחודש הזה כאילו כלום. יצאו לי חצקונים והייו לי הפרשות כמו נזלת-אבל יום שבוע לפני שהייתי אמורה לקבל היו לי עוד הפעם הפרשות נזליות כאלה -והחודש הזה רק בהתחלה היום ועכיו אין ויש המון חצ'קונים אבל שום סימנים נוספים. הייתה לי הפרשה של כאילו נזלת צמיגה ומוצקה כזאת אתמול וזהו. יש לי ממש קצת ממש כאבי בטן אבל לא למטה. ואתמול היום כאבים קצת למטה. חוץ מזה אין לי שום כאבים ואני בכלל לא מרגישה שהוא יבוא. מה לדעתם אני צריכה לעשות? אני לא מקיימת יחסי מין. לא ירדתי במיקל ולא עשיתי פעילות גופנית מאומצת חוץ ממבחן בספורט בביה''ס שהיינו צריכים לרוץ 10 דקות ברציפות ואני לא רגילה לזה בככל. לדעתך האם הוא יבוא האם אני צריכה ללכת לרופא או לא? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיון שלום,
ד''ר יעקב אורבך06/02/2009שכחת לציין האם את מקיימת יחסי מין?
אם לא, אין לך בעיה. הדבר טבעי. בגילאים כאלה יש נטיה לאי סדירות של מחזור הוסת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור ראשוןנינה05/02/2009
בת שלי (בת 11) התחילה לדאג בפני קבלת מחזור - כנראה מדיבורים עם חברות. והיא אמרה לי שהיא הרגישה איזשהוא כאב לוקלי פתאמי בווגינה - כמה פעמים. שאלה: העם יש גינקולוג ילדות שאפשר ללכת אתה שהיא (ואני) נקבל ייעוץ מקצועי - מה לעשות, איך להתכונן למחזור ראשון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנינה שלום,
ד''ר יעקב אורבך06/02/2009אייני חושב שיש סיבה לדאגה אם הכאב הופיע פעם או פעמיים ולא חזר על עצמו.
כאב בנורתיק הוא מאד לא אופייני לפני קבלת וסת. הכאב מופיע בעיקר בבטן.
נסי לדבר איתה ולהבהיר את הענין.
בכל מקרה, אם הכאב נמשך יש לפנות לגניקולוג. אין עדין התמחות של גניקולוג לילדות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות מוקדמת?יהלומית03/02/2009
ביתי בת 11. מגיל צעיר היא גבוהה יותר משמעותית בהשוואה לבנות גילה. בגיל 11 היא מתנשאת לגובה 1.62, שוקלת 47 קילוגרם, ונועלת נעל מספר 39. לאחר כ - 3 פעמים של הופעת הפרשות חומות בהפרש של חודש, הופיע דימום . פרץ ההורמונים ניכר גם בגדילת החזה, השיעור במפשעה ובבתי השחי, ובפצעונים שהחלו להופיע על פניה. היה ברור לי שזה עומד לקרות אוטוטו - אינני מופתעת, לאור גודלה ולאור האמירות של רופאים שונים, שזהו גיל שהמחזור כבר איננו חריג. רציתי לברר האם כיום, כשפנינו אל הנערה המתבגרת ואיננו מתביישים בכך - כפי שהיה בדורות הקודמים - יש צורך לקחת את ילדתי לרופאת נשים או שמע לחכות שתתבגר ותדרש לאמצעי מניעה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יהלומית שלום
ד''ר יעקב אורבך04/02/2009לאיזו מטרה את רוצה לקחת אותה לרופא נשים?
האם עומדים יחסי מין על הפרק? האם הפצעים על הפנים מפריעים לה? או שיש איזו שהיא בעיה אחרת?
אם התשובה על השאלות האלה שלילית, כמו שאני מניח, אין צורך בבדיקת רופא נשים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר בין גלולותא.02/02/2009
אני בת 17 ובשל בעיות של מחזור לא סדיר לקחתי גלולות דיאנה במשך חצי שנה. בעקבות כולסטרול גבוה עברתי למינס. התחלתי את חפיסת המינס שבוע אחרי סיום הדיאנה. נשארה לי גלולה אחת ועדיין לא קיבלתי מחזור. האם זה בגלל שלא התחלתי את גלולות המינס מיד בסיום הדיאנה ? מתי, אם כך, אני אמורה לקבל מחזור ? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא' שלום,
ד''ר יעקב אורבך03/02/2009לא נדיר המצב שלאחר לקיחת גלולות לא מקבלים וסת.
מאחר והגלולות אינן בטוחות לחלוטין, יש תמיד לשלול הריון.
אם את לא מקבלת דימום לאחר האריזה הבאה, פני לרופא נשים.
אורבך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
