מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- השפעת קרינה-כיריים אינדוקציה במזוןליאת07/05/2013
אנו מתלבטים בין כיריים גז לכיריים אינדוקציה, ולגבי הקרינה יש לי שאלה מזווית אחרת:
האם הקרינה המקומית (כיריים-סיר) משפיעה על המזון המתבשל? שהרי מזון בבישול משנה הרכב כימי (?), מתפרק ומורכב מחדש... מהי ההשפעה בנוכחות קרינה אלקטרומגנטית על המזון בתהליך בישול?
תודה,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השפעת קרינה-כיריים אינדוקציה במזון - תגובה
רם דישון07/05/2013הקרינה אינה משפיעה על המזון בתהליך הבישול. מאידך, כיריים-אידוקציה יוצרות שדה מגנטי חזק ומומלץ להתרחק מהן כמטר בזמן שהן פועלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ליאת08/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובאותו עניין...
ליאת08/05/2013המשך לשאלה -
בשימוש יומיומי של כשעה-שעה וחצי (במצטבר) מול וליד הכיריים (איזור הכנת מזון, כיור), במרחק שהוא בוודאי פחות ממטר, האם ניתן להעריך את מידת הנזק?
כמו כן יש לי ילדים קטנים שמסתובבים במטבח מן הסתם...
האם כדאי לקחת את הסיכון או להסתפק בכיריים גז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ובאותו עניין... - תגובה
רם דישון09/05/2013ההחלטה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה מטר?
מוטי08/05/2013לפי מה נקבע מרחק הזהירות של מטר?. האם חושב שדה הקרינה?. מהי הקרינה במרחק ס"מ ומהיא הקרינה במרחק מטר (מספרים בבקשה).? האם הקרינה מיננת או לא.?
אני מניח שמרחק המטר אינו מצוץ מהאצבע.
תודה
מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
למה מטר? - תגובה
רם דישון09/05/2013מרחק המטר הוא מניסיון, לא מהאצבע.
השדה תלוי באלף ואחד גורמים. מאחר ומדובר כאן על זליגה, סביר להניח שבמרחק מטר הוא יורד לערכים קבילים.
אם התשובה אינה מספקת אותך- קח קורס בסיסי בהנדסת חשמל וחשב את השדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא אמין
אפרת בשם מוטי10/05/2013לתומי חשבתי שאתה יודע על מה אתה מדבר. איזה "נסיון"?
ממהנדס מצפים לביסוס כמותי ולא לנפנוף ידיים.
אם קורס בסיסי באלקטרוניקה מספיק יכולת לתת תשובה מנומקת- בקלות
לפי השיקולים שלך מרחק 5 מטר עוד יותר טוב.
מציע שאם אינך מבין או יודע - לא בושה ותואמר זאת במקום לזרוע פחד מבוסס בורות.
אגב כל הכיריים מבוססי האינדוקציה המשווקים בארץ עברו ועוברים בדיקות בטיחות כמותיות ואינן מבוססות על "נסיון" של מהנדס אלקטרוניקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגועל נפש!!
תמר10/05/2013האנשים המבורכים של הפורום כאן תורמים מזמנם ועונים על שאלות וזו התגובה שאתם כותבים!! מגעיל אותי אנשים כאלה שחושבים שהכל מגיע להם. קצת הכרת תודה ונימוס לא יזיקו לכם!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכותך תמר
מוטי26/05/2013הרצון שלך להגעל הוא לגיטימי.
לא כל מה שבחינם מועיל.
חבל שאינך מבחינה בין עובדות ל"נסיון" מצוץ מהאצבע גם מאנשים "מבורכים".
נסי מדי פעם להפעיל שכל ישר במקום מיצי קיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

