ערכים של בדיקת קרינה

מנהל הפורום

 רם דישון
רם דישון
לקביעת תור אצל רם דישון ללא פרסום בפורום
 
  • ערכים של בדיקת קרינה
    אבי
    11/10/2019

    שלום רב.
    השכרתי בודק קרינה משולב של קורנט כדי במיוחד כדי לבדוק כמה קרינה יוצאת מהראוטר כשהווי פיי דולק וכמה קרינה יוצאת מהמיקרוגל כשהוא עובד.
    יש לי בבקשה שלוש שאלות.
    1-נדהמתי לראות שכשהווי פיי בראוטר דולק וגם כשהוא מכובה,רמת הקרינה שיוצאת מהראוטר מטורפת ולא משתנה בכלל.
    רק כשאני מכבה את הרואטר לגמרי,אין קרינה בכלל.
    ניסיתי גם למדוד כשהרואטר דולק,אבל לא מחובר אליו שום דבר למעט החשמל וגם אז,רמת הקרינה מטורפת.
    צירפתי תמונה אחת כשהווי פיי כבוי.
    צירפתי תמונה שניה כשהווי פיי עובד.
    צירפתי תמונה שלישית כשהראוטר כבוי לגמרי.
    נשאלת השאלה,איך זה יכול להיות?האם ראוטר אמור להוציא קרינה גם כשהויי פיי כבוי?
    אגב,כשאני מתרחק מהראוטר כשהוא עובד(עם ווי פיי או בלי)רמת הקרינה יורדת בהדרגה כמו שצריך.
    2-יש ברשותי מיקרוגל אינטגרלי(בנוי כמו תנור)ונוכחתי לדעת שכשהוא עובד הוא פולט קרינה של עד 40 מיליוואט בטווח של מטר וכשאני מתרחק שני מטר,הוא פולט 10 מיליוואט וגם כשאני מתרחק 3 מטרים הוא עדיין ממשיך לפלוט קרינה של 2 מיליוואט.
    האם זה הגיוני שמיקרוגל פולט קרינה עד למרחק של בין 2-3 מטרים?
    3-שאלה אחרונה ואולי הכי חשובה..
    הבנתי שהתקן של משרד הסביבה אומר שעד 400 מיליוואט למ"ר זה נחשב כערך תקין ובמדינות הכי מחמירות,אימצו את התקן של 1 מיליוואט למ"ר ולא יותר מזה.
    לפי דעתך המקצועית,האם ערך של 1 עד 5 מיליוואט נחשב כמסוכן?
    תודה מראש ושבת שלום.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערכים של בדיקת קרינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונה שניה

    אבי
    11/10/2019


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונה שלישית

    אבי
    11/10/2019


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות.

    רם דישון
    11/10/2019

    1. כנראה הכיבוי של הוייפיי לא מכבה את המשדר. בדוק שוב בחוברת של הראוטר. אין לי הסבר אחר.
    2. נראה סביר. האטימה של המיקרוגל אינה הרמטית ויש זליגה של קרינה גם כשהכל תקין. שמור מרחק של כמטר כשהמיקרוגל פועל. מניסיוני, הערכים שמדדת סבירים ודומים לכל מיקרוגל אופייני.
    3. הערך שאני דוגל בו כסף הוא 2 מיליוואט למ״ר (אלו הן היחידות בהן מציג הקורנט). לדעתי זה הערך המירבי שניתן לחיות אתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצשך לתשובותיך...

    אבי
    15/10/2019

    1-אתה צודק בקשר לשאלה הראשונה שלי בקשר לראוטר,מסתבר שכיבוי הווי פיי לא מכבה את המשדר/אנטנה אלא רק מונע את האפשרות להתחבר לוויי פיי ברואטר.
    דיברתי עם הנציג הטכני של ספק האינטרנט שלי והוא אישר את הדברים,דבר שלי נשמע כהזוי לגמרי כי אני מאמין שיש עוד הרבה כמוני שחשבו כשהם מכבים את הוויי פיי עם הכפתור הייעודי לכך,גם המשדר מתכבה ולא כמו במקרה הנ"ל ממשיך לפלוט קרינה כה גדולה.
    2-בקשר לגלי המיקרו,אמרת שכדאי להתרחק עד מטר אחד,אבל במקרה שלי,במרחק של מטר אחד ולפי המדידה של הקורנט המיקרו פולט כמו שציינתי 40 מיליוואט ובמרחק שני מטר 10 מיליוואט,אז...לפי דעתי צריך להתרחק מהמיקרו במקרה שלי לפחות 3 מטרים....אודה לך אם תאיר את עיני בהקשר לכך.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רם דישון
    15/10/2019

    2. תלוי מאד בכמות המזון במיקרו, הן בזמן המדידה והן בזמן השימוש. יש לזכור גם שהחשיפה היא קצרת זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערך המירבי

    אלי
    15/10/2019

    רם שלום,
    רק כדי להבהיר, 2 מיליוואט למ״ר הם 0.2 מיקרו וואט לסמ"ר. האם זה הערך המירבי שהיה צריך להיות בתקן לדעתך במקום 40 מיקרו וואט לסמ"ר בסף הסביבתי ו 400 בסף הבריאותי?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון, בחשיפה ממושכת (מעל מספר דקות) ובמיוחד לגבי ילדים.

    רם דישון
    15/10/2019

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו