שאלה לגבי מודדי קרינת g5

מנהל הפורום

 רם דישון
רם דישון
לקביעת תור אצל רם דישון ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי מודדי קרינת g5
    שרה
    26/04/2020

    בזמן האחרון יש תנועה של אנשים ברשתות החברתיות שמתנגדים לרשת האלחוטית g5, הם טוענים שיש ערים שהתחילו לשים מנורות לד בעיר ושבכל מנורה תשב מצלמה ועוד, שעושים קרינה רבה. ולראיה הם מסתובבים ומודדים בערים קרינה ליד עמוד תאורה כזה ומגלים שמד הקרינה מצפצף כי יש קרינה חזקה פי כמה מהמותר.. רציתי לשאול את דעתכם בנושא. אצלי במועצה שמו מנורות לד שכידוע לי הן פחות מקרינות ממנורות רגילות. במד הקרינה שלי מדדתי קרינה וזה תקין. בקרוב יתקינו מד מים אלחוטי שישדר את קריאת המונה, וראש המועצה אמר בפירוש שזה סיבים אופטיים ולא g5. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא חשוב זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי מודדי קרינת g5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרגע אין שידור של הדור החמישי כלל. מה שיש זו בקרה על תאורת הרחובות- הקרינה לא משמעותית.

    רם דישון
    28/04/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו