פאנלים סלולריים על גג בית ספר

מנהל הפורום

 רם דישון
רם דישון
לקביעת תור אצל רם דישון ללא פרסום בפורום
 
  • פאנלים סלולריים על גג בית ספר
    מיכל
    18/11/2020

    שלום רב. בביהס שבו בתי לומדת (יסודי)עתידים להתקין על גג ביהס פאנלים סולאריים, ככל הנראה בכל בתיהס בעיר, בשיתוף ובתמיכת העיריה "תחת אישור תקן" כביכול. מבינים שמדובר באופן כללי במוצר שאמור להפיק אנרגיה מהשמש, אך במקביל מדובר גם בחשיפה לחדר שנאים בתוך ביהס ולסכנות נוספות אופציונליות כגון שריפות. המבנה עצמו הוא מבנה ותיק כבן 50-60 שנה. בקרב ההורים מתנגדים רבים, מעוניינת לדעת האם אכן מהווה סכנה מהותית והאם מרחק תקני מחדר השנאים לכיתות בטוח מספיק גם בחשיפה מצטברת. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבר היחיד שיש לתת את הדעת עליו הוא מרחק הממיר מהכיתות. המשרד להג״ס ממליץ על 4 מטרים.

    רם דישון
    18/11/2020

    לדעתי זה בטוח גם בחשיפה ממושכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו