חיבור הארקה לשיבר מים מה הסיבה?

מנהל הפורום

 רם דישון
רם דישון
לקביעת תור אצל רם דישון ללא פרסום בפורום
 
  • חיבור הארקה לשיבר מים מה הסיבה?
    איציק לוי
    24/11/2020

    שלום רב
    בבית צמוד קרקע קיימת הארקת יסוד (ערכים 0.36).
    שבוע שעבר ביקשתי מהחשמלאי לחבר קו הארקה נוסף לשיבר המים הראשי (ערכים 1.26).
    אותו קו הארקה לשיבר היה קיים לפני שיפוץ הבית.
    בזמן השיפוץ חברת החשמל הסכימה לנתק את האיפוס שגרם לערכי קרינה של מעל 2 מיליגאוס והבודק אמר לחשמלאי שהוא יכול לנתק את קו הארקה לשיבר (קיימת הארקת יסוד).
    לא הייתי שקט וביקשתי להחזיר.
    כעת אני מודד ערכים של 1.3-1.5 מיליגאוס בבית במקום 0.8 שהיו מלפני החיבור לשיבר.
    ניתקתי את הקו מהשיבר והערכים יורדים לערכים הקודמים.
    כאשר אני מודד על חוט הארקה עצמו בחיבור לשיבר הערכים גבוהים מ 10 מיליגאוס.

    מהי הסיבה לכך?
    האם לנתק את קו הארקת השיבר ולהישאר רק עם הארקת היסוד?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחוץ לתחום הפורום, אבל

    רם דישון
    24/11/2020

    1. מה הן היחידות של הערכים 0.36 ו- 1.26? האם זוהי התנגדות לולאת התקלה שנמדדה עם לופ טסטר, באוהמים? אם כן-
    2. התופעה של עלית השדה המגנטי כתוצאה מאיפוס כפול מוכרת, והיום לא נהוגה. היא נובעת מזרמי לולאה ״תועים״. צדק הבודק של חברת החשמל שאפשר לנתק את ההארקה לצינור המים.
    3. הארקת יסוד מספיקה בהחלט, לא ברור לי מה הסיבה להוסיף הארקה לצינור המים. ״לא שקט״ איננה סיבה.
    4. לסיכום- הסר את ההארקה לצינור המים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיבור הארקה לשיבר מים

    איציק לוי
    24/11/2020

    תודה רבה.
    הערכים הם ערכי הארקה שמדד החשמלאי.
    אם אני זוכר נכון 0.36 זה ערך הארקת יסוד לפני החיבור לשיבר.
    לאחר החיבור לשיבר הערך נשאר דומה. 0.35.

    וברשותך שאלה נוספת,
    ניתקתי את נקודת הקצה- בשיבר.
    האם יש צורך לנתק גם מהלוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערך שנמדד מעיד על הארקת יסוד מעולה. אין צורך לנתק גם בלוח.

    רם דישון
    25/11/2020

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו