מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חיבור הארקה לשיבר מים מה הסיבה?איציק לוי24/11/2020
שלום רב
בבית צמוד קרקע קיימת הארקת יסוד (ערכים 0.36).
שבוע שעבר ביקשתי מהחשמלאי לחבר קו הארקה נוסף לשיבר המים הראשי (ערכים 1.26).
אותו קו הארקה לשיבר היה קיים לפני שיפוץ הבית.
בזמן השיפוץ חברת החשמל הסכימה לנתק את האיפוס שגרם לערכי קרינה של מעל 2 מיליגאוס והבודק אמר לחשמלאי שהוא יכול לנתק את קו הארקה לשיבר (קיימת הארקת יסוד).
לא הייתי שקט וביקשתי להחזיר.
כעת אני מודד ערכים של 1.3-1.5 מיליגאוס בבית במקום 0.8 שהיו מלפני החיבור לשיבר.
ניתקתי את הקו מהשיבר והערכים יורדים לערכים הקודמים.
כאשר אני מודד על חוט הארקה עצמו בחיבור לשיבר הערכים גבוהים מ 10 מיליגאוס.
מהי הסיבה לכך?
האם לנתק את קו הארקת השיבר ולהישאר רק עם הארקת היסוד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מחוץ לתחום הפורום, אבל
רם דישון24/11/20201. מה הן היחידות של הערכים 0.36 ו- 1.26? האם זוהי התנגדות לולאת התקלה שנמדדה עם לופ טסטר, באוהמים? אם כן-
2. התופעה של עלית השדה המגנטי כתוצאה מאיפוס כפול מוכרת, והיום לא נהוגה. היא נובעת מזרמי לולאה ״תועים״. צדק הבודק של חברת החשמל שאפשר לנתק את ההארקה לצינור המים.
3. הארקת יסוד מספיקה בהחלט, לא ברור לי מה הסיבה להוסיף הארקה לצינור המים. ״לא שקט״ איננה סיבה.
4. לסיכום- הסר את ההארקה לצינור המים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיבור הארקה לשיבר מים
איציק לוי24/11/2020תודה רבה.
הערכים הם ערכי הארקה שמדד החשמלאי.
אם אני זוכר נכון 0.36 זה ערך הארקת יסוד לפני החיבור לשיבר.
לאחר החיבור לשיבר הערך נשאר דומה. 0.35.
וברשותך שאלה נוספת,
ניתקתי את נקודת הקצה- בשיבר.
האם יש צורך לנתק גם מהלוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הערך שנמדד מעיד על הארקת יסוד מעולה. אין צורך לנתק גם בלוח.
רם דישון25/11/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

