מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קרינה מרובה בזמן טעינת טלפוןקובי16/04/2021
שלום וברכה.
שמעתי שטלפון שנטען פולט יותר קרינה מאשר טלפון שלא בטעינה, האם זה נכון?
כמה מומלץ להתרחק מטלפון נטען?
בנוסף בעבודה שלי יש ארון שבתוכו יש טלפונים, והטלפונים נטענים בארון ( ארון שמטעין). כמה מרחק מומלץ להתרחק מארון זה ? (כאשר מדובר על ישיבה באותה חדר שהארון נמצא בתוכו). כמה מומלץ לשמור מרחק ישיבה מהארון?
ואם טלפון מכובה ורק נטען ,האם ישנה את אותה רמה גבוהה של קרינה כמו שהוא מופעל ובטעינה?
מודה מראש ,תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובות.
רם דישון16/04/20211. מה שמקרין בשעה שהטלפון נטען הוא ספק הכח (החלק שנכנס לשקע). הטלפון לא משנה דבר.
2. שמור מרחק של חצי מטר ממנו.
3. קשה לענות ללא מדידה, אך מטר אחד נראה סביר.
4. לא. כשהטלפון פועל, ללא קשר עם נטען או לא, הוא מקרין יותר מאשר כשהוא כבוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
קובי16/04/2021אם הבנתי נכון מטלפון בטעינה ישנם שני הקרנות ,אחד מהתדר של הסלולארי והשני קרינה של החשמל.
קצת לא הבנתי מדוע מטלפון בטעינה בודד מספיק חצי מטר, ואילו מהארון טעינה צריך מטר, 1) האם השדה קרינה גדל לפי כמות הטלפונים?
2) ומתשובה אחרונה שלך נשמע שגם פלאפון כבוי שלא בטעינה ,פולט קרינה ,האם זה נכון?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובות.
רם דישון18/04/20211. הקרינה עלולה להתגבר בטעינה של מספר טלפונים.
2. לא נכון. פלאפון כבוי (לגמרי) אינו פולט קרינה כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

