קרינה בכלי רכב/ מיניבוס

מנהל הפורום

 רם דישון
רם דישון
לקביעת תור אצל רם דישון ללא פרסום בפורום
 
  • קרינה בכלי רכב/ מיניבוס
    אמא
    11/04/2022

    שלום
    הבנתי שמונית שרות עשויה ממתכת בריצפה ובגג. שיש קרינה רבה סנובית הן משימוש הנוסעים הסלולארי והן ממערכות אלחוטיות שנמצאות אצל הנהג לתשלום באשראי, וכו'.

    אני נוסעת עם ילדיי הקטנים במונית שרות. מיניבוס קטן.
    1. האם בכל מקרה כדאי להימנע טחיסוע במוניות רגילות?
    2. בחצי מהנביעות אנחנו לבד עם הנהג או עם נוסע אחד - אם חושבים במרחק של מטר עד שניים מהם - זה מספק הגנה? אצלי הטלפון תמיד במצב טיסה.
    3. מה לגבי נסיעה במונית שגם הנהג מלא בציוד מקרין - הטלפון מוערכת הבחירה ומערכת האיתור וכו'?
    4. האם חלונות פתוחים משנים משהו?
    5. קראתי באתר אחד על מיגון אישי - כגון כובעים צעיפים מקרינה בנסיעה, אכן ביגוד מגן מקרינה?! :-0
    6. ואיאון חביב כשאני מעבירה את הסלולארי למצב טיסה שמתי לב שהאםליקציה של המיקום המכשיר עוד עובדת וניתן לצפות ברכב נובע על פני המפה בטלפון. האם מדובר בקרינה?

    תודה גדולה וחג שמח ובריא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרינה בכלי רכב/ מיניבוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינני רואה בעיה בנסיעות קצרות

    רם דישון
    11/04/2022

    1. אינני רואה בעיה בנסיעות קצרות.
    2. זה בסדר גמור.
    3.נסי לשמור מרחק ממנו כמו ב-2 לעיל.
    4. לא.
    5. כן- אבל לדעתי מוגזם. השימוש במיגון אישי מומלץ רק לרגישי קרינה.
    6. לא- הטלפון קולט את לויני ה-GPS ומציג אותם על מפה. הוא לא קורן כלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו