בבקשה עזרה ממיר וראוטר

מנהל הפורום

 רם דישון
רם דישון
לקביעת תור אצל רם דישון ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה ממיר וראוטר
    יעל
    22/09/2022

    מזה כמה שנים מחוברים לאינטרנט וטלויזיה של פרטנר . לאורך כל הזמן הראוטר היה מחובר לממיר דרך כבל רשת אך גם היה לו וויפי וככה התחברנו לפטופ ונייד. ואת זה ידענו.
    כמו כן, לאורך כל התקופה היינו מצליחים לחבר את הפלאפון לטלויזיה וחשבנו שזה פיצ'ר ללא נזק אך מסתבר שזה התחבר לממיר וכך בעצם זה השתקף למסך הטלויזיה. משיטוט בהגדרות הממיר אני מבינה כי ייתכן שגם בו יש וויפי?? ואת זה לא ידענו.
    ראוטר דגם Technicolor DGA2232
    ממיר דגם S70PCI
    אז בעצם אין משמעות שהראוטר מחובר למחיר בכבל רשת??
    ואם כך, עדיף כבר להחליף לטלויזיה חכמה עם ויופי מובנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה ממיר וראוטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי יש אפשרות לכבות את הוייפיי בממיר? שווה בדיקה.

    רם דישון
    22/09/2022

    בכל מקרה, כל עוד קים ראוטר יש גם קרינה מהוייפיי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו