מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שנאי על עמוד חשמל כמה מסוכן ?רונית07/07/2008
המרחק של השנאי מביתי בערך 19-20 מטר לחדרי השינה בקן אווירי ישיר בלי שום חסימה כולשהי של עצים וכדומה בעיקר בגלל שהבניין הצמוד לשנאי הוא חד קומתי והוא ממש צמוד לשנאי מרחק 2-3 מטר .עד כמה דירתי בסכנה ? השנאי בגדול בנוני יושב על עמוד חשמל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנאי מסוכן ?
ד"ר זמיר שליט"א08/07/2008צבי יקירי:
אסור שהשדה המגנטי בקו הבית יעלה על 2 מיליגאוס, אני מעדיף שיהיה כמה שקרוב לאפס.
עם 1 מיליגאוס אני עוד מתפשר.
מרחק 19 מטר אינו מסוכן, כי לא יהיה שם יותר מ- 1 מיליגאוס.
אולם זה שצמוד 2 מטר, זה עלול בהחלט להיות מסוכן.
הכי טוב, להזמין את משרד הגנת הסביבה למדידה.
זה אינו עולה לך כסף. טלפן 02-649-5869
אם הם לא שולחים מירושלים, הם יפנו אותך לאזור שלך.
במקרה של בעיה אוכל להשאיל לך מכשיר למדידה עצמית (ללא תמורה)..
המשרד להגנת הסביבה קבע "תקן" של 10 ואילו חברת החשמל לא מכירה בפחות מ- 1,000 מיליגאוס. אתה קורא נכון.
שמור אותי בתמונה.
כל טוב,
זמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה קטנה ...
רונית11/07/2008שאתה מדבר על השנאי במרחק כסביר 19 זה כולל גם הקווי מתח עצמם -לכל המכלול ? זה לא קו מתח עליון מפלצתי , אבל אין לי מושג כמה זרם עובר בו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרינה לעוד שאלה קטנה
ד"ר זמיר שליט"א14/07/2008קו מתח עליון יש של 160 אלף וולט, ויש של 400 אלף וולט. המרחק הבטוח מהם הוא לא פחות מ- 70 מטר.
מרחק סביר מקו מתח שכונתי או שנאי, 10 מטר לפחות. אם המרחק קטן מ- 10 מטר, לא תמיד הוא בטוח. תמיד כדאי למדוד.
כל טוב,
זמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ...
רונית14/07/2008הבנתי שבשכונות השנאי ממיר קו מתח גבוה של K 33 אוK 22 א ו13 השאלה האם 20 מטר מקווים כאלה שהזכרתי זה בטוח יחסית . ושוב תודה על הסבלנות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכון מקווי כוח שכונתיים
ד"ר זמיר שליט"א14/07/2008צבי יקר:
מרחק 20 מטר מקווים אלה בטוח. הבעייה, אם אין לך בסמוך, איזה קו אחר שאינך רואה,
והוא עלול להקרין עליך. אני לא פאראנואיד, אלא מנוסה. כבר היו לי הפתעות לא נעימות בשטח זה.
כדאי לבדוק, גם בחצר האחורית, ומהצד אולי הגדר-חי מסתיר איזה קו.
כל טוב,
זמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

