ספינינג - האם בריא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספינינג - האם בריא
    רחל
    30/03/2008

    שלום, שמעתי כי ספינינג "דופק" את הברכיים ויוצר נזקים, האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספינינג - האם בריא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיתוסים...

    שרית גרומן
    30/03/2008

    היי רחל.
    הרבה דברים "שומעים" על ספינינג והם בד"כ הכי טובים שיש.
    ספינינג משפר את סילת לב הריאה שלנו, מחזק את השרירים, משפר את היכולת הכללילת שלנו.. בקיצור עושה הרבה דברים טובים!!
    אבל, ספינינג צריך לעשות נכון! כמו כל ספורט צריך להגיע מוכן לאימון ולעשות הכל בהדרגה.
    שזו מילת המפתח.. צריך להתחיל עם הדרכה נכונה על כיוונון האופניים, הדרכה נכונה על כמות ורמת האימונים, והסבר כללי על נושא.
    ספינינג לא "הורס" דבר!! להיפך.
    בעצם מה "שהורס" את הבירכיים , לכאורה, זה כשעובדים ללא עומס על הגלגל.. וזה קורה בד"כ כשניגשים לעבודה ללא הדרכה והסברים מוקדמים ע"י צוות מיומן ומיקצועי. אז...
    גשי אל צוות המועדון בוא את מתאמנת בקשי הדרכה על האופנים לפני שאת מתחילה ואז תשיגי את התוצאות הטובות ביותר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו