ספינינג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספינינג
    שילי
    21/10/2008

    היי. אני בת 21.5, מנסה לרדת 5-6 קילו ממשקלי. רציתי לדעת האם זה בטוח לברכיים להתאמן פעמיים בשבוע בספינינג ולעתים אפילו 3? האם זה לא יוצר עומס יתר או גורם נזק לברכיים? בנוסף..כמה קלוריות בממוצע שורפים בשיעור ספינינג במשקל 62.5 ? אשמח לתשובה כנה ומקצועית. תודה וחג שמח:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספינינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספיניג מתחילים..

    שרית גרומן
    21/10/2008

    היי ליאור.
    אם אני מבינה נכון ממה שכתבת, את עדיין לא עושה ספינינג, נכון?
    אז אם את מתחילה, ורוצה לעשות זאת נכון, ללא כל נזק, לא לבירכיים ולא לבריאותך בכלל, אז כדי לגשת למדריך כמה דקות לפני האימון לבקש ממנו הדרכה מסודרת ומלאה לגבי כיוון האופניים שזה החלק החשוב ביותר בכדי לעשות את זה נכון, ולאחר מכן להתחיל לעבוד בצורה מודרגת, לתת לגוף ולשרירים להתרגל לעבודה. בהתחלה הרבה ישיבה ורק אחר כך לעלות לעמידה ולעומסים גבוהים יותר. בהתחלה זה קצת "לא נעים" ומציק לשבת... אבל מבטיחה שזה עובר אחרי.. 5-6 אימונים..
    כמו כן רצוי להתחיל עם 2-3 אימונים בשבוע ,לפחות בשבועיים הראשונים ולעלות בהדרגה.
    בנוגע למיתוס הקלוריות....
    שריפת קלורית היא תוצאה ישירה של רמת המאמץ, מסת הגוף והיכולת להחזיק מאמץ פחות או יותר קבוע לאורך האימון כולו. ז"א לא להתאמץ מאוד ואז לנוח אלה לנסות ולשמור על סבלת לאורך האימון כולו.
    כדי לרדת במשקל אני ממליצה קודם לפנות לתזונאי\ת לקבל תפריט מתאים ולשלב גם תרגילי כח בחדר הכושר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרית,

    שילי
    21/10/2008

    היי שרית.תודה על התייחסותך. אני לא מתחילה בספינינג.אני כבר 3 שנים מתאמנת אבל עם הפסקות ארוכות בין לבין. לאחרונה (בחודשיים האחרונים) חזרתי להתאמן באופן קבוע בספינינג, בהתחלה פעם בשבוע ובשבועיים האחרונים פעמיים בשבוע ולעתים אף שלוש ורציתי לדעת שזה בסדר. איך יודעים שנגרמת פגיעה בברכיים? כי לא כואב לי כלום לאחר שיעור... חוץ מלעתים כפות הרגליים. אשמח להתייחסותך בשנית. תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו